Likes & Geld

Die schuine datum rechtvaardigt een dislike. Ik begrijp niet dat ontwerpers denken een probleem op te lossen op deze manier, terwijl ze juist het ontwerp van een horloge tenietdoen.

1 like

Ook dat heeft een bepaalde charme.

5 likes

Deze opvatting wordt vooral gedeeld door iedereen met een Rolex :wink:

5 likes

Ja, maar het staat nu zes-vier voor de Rollie, en dat kan niet, want dan heeft @Drex gelijk. :+1:

Kom op! Wie maakt me los?

7 - 5 gewoon omdat ik een eikel ben

3 likes

1539673676447

1 like

7-5 is niet de 30-15 ma-ma-ma-monsterkill die voorspeld werd. :slight_smile:

1 like

Die is al geweest Chris. Je bent net Duitsland die het in 1947 nog eens wil proberen.

1 like

Ho ho… Nou ben je niet eerlijk bezig. Die DJ, in schril contrast tot zowel die polar als die seiko bak, is gewoon mooi. :slight_smile:

1 like

Dank je.

1 like

als ik vandaag nou n beetje terug kijk…dan zie ik oa dit :

3 x Rolex 21 - 14 - 23 likes
3 x Seamaster 19 - 20 - 21 likes en Omega wint

gisteren :

5 x Rolex 18-20-25-28-26
5 x Seamaster 21-22-25-31-33 en Omega wint met @Oom_Piet als de grote winaar

Wat dat betreft wint de Seamaster het van alle modellen Rolex :thinking:

en voor de rest heb ik geen zin om te tellen…

3 likes

Je vergeet in dit topic de 7-9 ten faveure van de afgeragde Seiko!

:+1:

Goede marketing is alles. Be a Winner. Like the Knakending.

1 like

Ik zie liever mijn eigen groene maar vooruit dan maar!

1 like

Ook even testen met auto analogie met plaatjes.

t9
Strakke tractor die niet kapot te krijgen is,maar alleen gewaardeerd door boeren

Of een standaard auto met een lelijke pukkel die je matties ook hebben, dus wel mooi moet zijn.

• Vostok tractor
  • Two tone datumpukkel DJ

0 stemmers

2 likes

Die velgen op die 240Z zijn Wolfrace velgen. Die waren optioneel. Groot kleurverschil tussen deur en koets. Niet mijn auto, maar zo’n micro Lancia is makkelijk te verslaan.

Ik vind dit maar een raar topic verder. Mijn duurste horloge was zo’n 1000x duurder dan mijn goedkoopste (een vintage van een paar euro). Ik draag die vintage met even veel plezier en is mooier dan een Patek Nautilus. Dat gezeur over likes. LAIKS. Lullige Afgunstigheid In Knullige Sukkels. :checkered_flag::sweat_smile:

maak je geen zorgen, ik ben al bezig :stuck_out_tongue:

1 like

Top. Win ik ook eens wat! :hugs:

2 likes

We sturen tzt een blik soep. Dure soep. UNOX soep. :grinning:

2 likes

Scherp gezien Nathalie !

1 like

Nee hoor, kijk maar hoe makkelijk Rolex horloges verkocht worden tov de “concurrentie”, zelfs met een veel hogere aanschafprijs. En 850.000 Rolexen per jaar blijken niet voldoende om aan de vraag te voldoen.
Rolex is ook 1 van de weinige merken (samen met AP en PP) waar de stalen sport modellen voor boven de lijstprijs van eigenaar wisselen, terwijl het gewone modellen betreft, en geen limited Editions.

Blijkbaar zijn ze dus door een grote groep geliefd, en dus krijgen ze doorgaans veel likes op fora.
Op fora is het wel vaak zo, dat de populaire leden eigenlijk altijd de meeste likes krijgen, ongeacht de foto’s. Er is nl ook nog iets als een gunfactor. Ik betrap mezelf er ook op. Als ik een forumlid echt mag, like ik zijn/haar bijdrages sneller dan die van een azijnzeiker :smile:

4 likes