Jazeker, maar wel een hommage
Het zou kunnen maar was een grapje.
Ik ben denk ik mateloos populair heb alleen de verkeerde horloges
Hahah daar zit het hem in gok ik
Natuurlijk is dat zo waarom denk je dat ik gereageerd heb op jouw bericht?
Maak dan een verschil tussen likes als dat is een leuke mooie etc. Foto en… likes als zijnde ik ben het eens met het commentaar.
Dat laatste heeft niks met een foto te maken maar is dus ik vind jou mening ook mijn mening…
Daar ben ik het niet onversneden mee eens. Mijn idee is dat begeleidende tekst, belichting, sfeer en onderwerp minstens net zo hard meetellen als het type en merk horloge.
Natuurlijk is het één populairder dan het ander, maar de stelling dat een shitfoto van een duur horloge per definitie meer likes trekt dan een goede foto van een goedkoop horloge is gewoonweg te weerleggen door een beetje rond te neuzen in wat dragen we vandaag.
Ik heb al plenty betere macro-foto’s en goed belichte foto’s van goedkopere of minder courante horloges veel meer likes zien krijgen dan slechtere foto’s van dure horloges, dus dat werkt net zo goed andersom.
Ghandi
Mercedes krijgt wss ook meer likes t.o.v. Lada.
Terecht. Han slaat zich sindsdien net wat makkelijker door het taaie leven. Oale vogelverschrikker has got a brand new badge.
@Chlorophyl Ik heb beide horloges een like gegeven de foto met die Rolex op omdat ik dat een betere foto vond, maar ook de Vostok omdat ik dat een leuker horloge vind, hopelijk kun je er mee leven dat ik om verschillende redenen je foto’s geliket heb…
Het is een geweldige ochtend Drex en Ide, en geef mij ook maar die “balls of steel” badge. Hier dumet.
Vanochtend een rondleiding en presentatie gegeven aan zestien chemie-studenten en poeh, wat hadden zij een heerlijke docente bij zich. Tussendoor depte ik het puntje van mijn pink en wijsvinger van mijn rechterhand vochtig met mijn tong, streek ik daarmee in één beweging mijn wenkbrauwen glad en volgens mij had ik toen de buit al binnen gehengeld.
Tijdens de laatste presentatie heb ik nog even tussen neus en lippen opgemerkt; “Potverdikkie muiters, wat hebben jullie een knappe lerares. Ik heb ze nog nooit zo mooi in de klas gehad”.
Dat was het, haar nummer in mijn pocket . 44 jaar en net gescheiden, those are the best, 100 punten.
Ik ga eens mijn best doen om haar achterstand van tien jaar halftam huwelijk in te halen…in één weekend.
Oh jeetje jongens, weet je wat ik mij net besef? Ik ben gewoon the modern day Robin Hood. Maar dan Twents.
Afijn, nu weer on topic hè ()
Vanmorgen 12 likes op mijn tissot van €300 schandalig
Jump it jump it!!
Je kunt je best doen, maar een man van ouder dan achttien tegenover een dame van 44 is niet eerlijk. Die fikt jou gewoon af tot aan je veters, om vervolgens likkebaardend een portie chocolade en jongere jongens te bestellen.
Lol heb je dan zeker gehad, maar leef niet in de illusie dat je meer dan een vluchtige snack bent.
Met liefde mag zij mij rauw oppeuzelen.
Toen wisten ze zeker dat je van lotje getikt bent
I live vicariously through you.
Er zijn ook leden die alles liken…@hansT bijv
En ik moet zeggen ( heb eerlijk mijn best gedaan ) dat begrijp ik niet.