Hey Hans!
Ah toe Chris, jij wordt elke zondag rauw verorberd door je Oost-Europese import bruid. Die laat geen spaan van je over.
OT please gents
Ach het gaat toch nergens over Drexel. Als je meer likes wil koop je maar een Rolex .
Heb genoeg likes en nog andere badges maar daar gaat het mij niet om.
En… een Rolex kopen?
Nooit!
Doe jij dat maar, ja toch?
Echt waar? Wauw…
Even afgezien van de psychosociale mechanismen rondom likes is er sowieso geen lineaire relatie tussen hoeveel een horloge kost en hoe cool het is.
Ja, dat maakt wel sence maar toch is er een nogal ‘scheef’ fenomeen gaande.
Nou, nu weet ik zeker dat ik minder likes krijg voor mijn ijzerwaar.
Of juist meer…we zullen het zien
“Geld voor Likes” kan natuurlijk ook. Verdient het forum er ook nog iets aan… iedereen met een minderwaardigheidscomplex kan dan eenvoudigweg likes kópen…
Maar we hoeven toch niet alles gelijk te schakelen met het achterlijke en criminele bankmodel?
Haha! Kom maar eens langs in Enschede Daniel, gaan we samen op stap !
Ik mag toch hopen van wel. Ja, @Fate_Amenable_To_Change is oud, maar ook geen 70+.
Ik denk het, 30 en 28 likes op een ouwe Seiko van vijf tientjes. Toegegeven, op een bandje van 80 euro.
Ik ben geneigd om ja te zeggen, gouden Rollies stijltje enzo, maar dankzij @tompj zit ik nu nog steeds naar Zenith te kijken. Waar ik die Defy eerst saai vond, vind ik hem nu ongelofelijk mooi.
Wat is er met mij aan de hand?
Lekker je nek breken over de vis drab op een sowieso gladgepolijste markt.
Hebben ze gedaan om de burgers te pesten.
Op Instagram kun je likes en volgers kopen. Niks crimineels aan handel, toch?
Denk jij dat er in China kindertjes voor een handje rijst en een pak slaag likes zitten uit te delen in een fabriek? Maak je niet druk, is gewoon geautomatiseerd.
Niet je eigen foto, tóch een like!
Voortschrijdend inzicht, stukje levenservaring?
Wie zal het zeggen?
Weet je, voor mij ook, je gaat steeds meer naar het minimale edoch maximale.
Dan blijven er twee over.
De Casio F91W en de platinum Calatrava.
…thats it