Met een uren teller kan je ook prima minuten bijhouden. Het is niet een echte GMT maar ik vind het estetisch mooier en rustiger en sjieker dan een minuten ring.
Als je het een beetje vlot wil zien, moeten er toch echt wel minuten in een duidelijk grootte bijstaan meen ik
Inderdaad, in de huidige ontwerpen. Een mooi, rustig ontwerp met de minuten (maar iets minder druk dan bv de Bulova Snorkel) Ʃn de uren zou ideaal zijn, maar is een grotere uitdaging.
Leuk dat we hier gewoon een discussie over kunnen voeren. Ik vind persoonlijk een datumaanduiding erg prettig, maar dan alleen op 3 of 6 en ik kan mij goed voorstellen dat zoiets sneuvelt om praktische, kostenefficiƫnte of esthetische redenen.
@vouwfietser @MotoSkooly: bij deze alvast een zilveren brushed dial met een iets ander logo dit keer (en de ānormaleā secondewijzer). Hij wordt wel steeds meer dresser en minder duiker zo. Best ok, maar ik blijf de donkere mooier vinden zelf.
Jij krijgt er een bloknootje bij
Wel mooi, maar hij mag iets meer duikhorloge worden. Iets meer stoere karakter
Even de plaatjes gestolen van @dialstatic om aan te geven wat mijn ideaal is. Voor mij is het mooiste deze versie:
Maar dan met de āfantaā ring zoals bij deze:
Nog een plaatje om de ideeĆ«n te vormen. Vanwege een paar verzoeken hierboven om een meer vintage uitstraling, deze kleurstelling maar eens geprobeerd. Ik hoef er niet bij te zetten door welk model ik āgeĆÆnspireerdā ben
Dat is de fanta dus ook.
gr, HJR
Idem hier. Al vind ik die zilveren brushed plaat ook heel tof! Beetje dressy vind ik niet zoān punt. Een LLD om maar een compressor te noemen heeft dat ook een beetje over zich.
In ieder geval dikke veer voor dialstatic voor alle renders.
gr, HJR
Een foute interpretatie van de statuten. Daarin staat duidelijk dat je minstens 5 jaar moet zijn.
En van de lengte van je lid is helemaal geen sprake ! ! !
Ik vind brushed totaaaaal niet bij een duiker passen. Dit past meer bij dressers. Het ontwerp als geheel is mooi, maar ik zie mezelf hier niet zo mee aan het strand liggen.
Ik vind de Fanta nog steeds het mooist. En een mooie matte plaat in zwart of grijs.
Die rechter!
[quote=ādialstatic, post:490, topic:68714ā]
bij deze alvast een zilveren brushed dial met een iets ander logo dit keer (en de ānormaleā secondewijzer)
Met de lichte wijzerplaat komt de structuur meer tot zijn recht. Levendiger en zilvergekleurde wijzerplaten zijn boeiend met verschillende lichtval. Dus die vind ik nog iets mooier.
Maar bij de donkere zie ik in een opslag hoe laat het is, bij de lichte versie, die ook mooi is moet ik wat beter kijken, dus voor mij is de donkere versie duidelijk de winnaar.
Zoveel mensen zoveel wensen.
Het contrast tussen de lichte wijzerplaat en zwarte draairing is heel tof! Mijn favoriet ondanks iets mindere afleesbaarheid.
Volgens mij heeft Henrik die standaard al.
Op zich allemaal leuk bedacht. Toch zou ik liever met baleur dan erin houden, cq zelfde wijzerplaat, maar met andere kleuren.
Als we vintage lume verf (beetje in de tint vh forum) kunnen krijgen, dan zou ik groene gloed beter vinden passen bij t vintage gevoel. Blauwe gloed voelt zo modern aan.