Limited 2016: merk & model bekend!

Ik vind zowel de lichte als de donkere mooi. Ik zou mij er wel in kunnen vinden. Geen idee hoe nu de blauwe eruit zou zien.

De uitdaging lijkt mij, als er maar 1 versie HFLE kan komen, hoe kom je tot een keuze waar de meeste zich in kan vinden? Wordt het een shortlist van bijvoorbeeld 3 opties met democratische poll alleen voor diegene die zich inschrijven voor een HFLE?

Neeeeee geen fako-vintage lumen :scream:

1 like

Ik vind dat een vintage look niet geschikt voor een LE. Een LE moet zelf vintage worden met echt vintage lume en patina. En niet zo’n fake of wannabee. maar ja. Dat is mijn mening.

Grijs is mooi maar toch vind ik de blauwe iets meer hebben. Geheel blauw en ook de innerbezel. Dan metalic of brushed.
Dan lijkt het niet op het origineel.
Zeker met oranje seconde wijzer en oranje lume erop. (Mag ook rood zijn)

Even een mooie plaatje erbij zetten

4 likes

Het is een nieuw hologe waarom het niet van deze tijd maken ipv het nu al vintage te maken?
De vintage look krijgt hij dan vanzelf als je er maar lang genoeg goed voor zorgt.

Donkergrijze versie met blauwe lumen. Ik houd helemaal niet van oranje maar hier kan ik het zeker waarderen. Zo ook mooi zou zijn een oranje logo in de lumen van de secondewijzer.
Glazen acherkant met HFLE gegevens op de rotor.
66/xxx graag

2 likes

nice !

Ben ook benieuwd naar meer blauwe fotosoeps :+1:

1 like

Dus de 42mm kast is niet aan te bespreken, toch…? :cold_sweat:

Helemaal mee eens!

Je doet je nickname eer aan :wink:

Op de lume na. Bij luminova blijft ie volgens mij bijna dezelfde kleur houden. wat ik Had begrepen Was dat tritium vergeeld.

Dat is dan over 25 jaar echt vintagešŸ˜€

1 like

Wel met de seconde wijzer helemaal in oranje :grin:

1 like

Seconde wijzer en de lume op de seconde wijzer in Oranje

1 like

Dat is inderdaad nog mooier en sportiever.

Dat is toch by far de mooiste uitvoering vind ik. Blauwe wijzerplaat, maar niet schreeuwerig. Goed afleesbaar, geen dikke bezel met flashy kleur.

Daar zal Chip heel blij mee zijn :grin:

1 like

Maar die komt al…
Dus als je die zo mooi vind, koop je de normale versie :slight_smile:

Het gaat nu om iets specialers (HFLE).

Die grijze wijzerplaat vind ik heel mooi, Desnoods met HF rode accenten…

Zoiets:
http://www.horlogeforum.nl/uploads/db9961/optimized/3X/5/7/57ea13af3d94d344f1eba2d9d388a2559d982670_1_347x500.jpg

Maar dan met de (RECHTER) wijzerplaat van @dialstatic
http://www.horlogeforum.nl/uploads/db9961/optimized/3X/3/e/3efc0bf54502949125701e9e1bcf200c81766ffa_1_690x499.jpg

Ik merk dat ik dat rood eerst maar niets vond, maar er een beetje aan begin te wennen ofzo?
Maar oranje mag ook van mij…

De fanta uitvoering vind ik persoonlijk minder…

1 like

Misschien de 20 en 16 in een apart kleurtje, schuin, onderstreept, ander lettertype of iets anders, zodat 2016 er meer uitspringt? Voor 2015 had dat een mooie combi kunnen wezen.

Als t geen vintage lume moet wezen, wat vinden jullie vdh forum kleur op de indexen zoals Zjuuls bijvoorbeeld plaatste en dan icm wat oxblood rood erbij, zoals wbcoupe het heeft?

Ik vind oxblood rood geen mooie kleur op een horloge. Geel of blauw wel.