Dat is zelfs een heel goed idee! Helaas kan ik dat niet…@jur misschien?
Als je op de site komt zie je de nieuwe berichten/topics toch onder “nieuw” staan? Lijkt mij duidelijk genoeg…
Is er al een HFLE 2016 geassembleerd ?
Het nummer maakt me niet zoveel uit. Dus laat dit stemmen even aan me voorbij gaan en laat me verrassen
Worden de horloges in Nederland geassembleerd?!?!
Inmiddels heb ik mijn voorkeuren voor de nummers opgegeven. Mijn laatste keus (eigenlijk: die wil ik per se niet!) is 13. Heeft iemand zich gemeld voor 13?
Moet het 13 zijn, dan wil ik dat in Romeinse cijfers. 13, dat kan toch echt niet!
Of ben ik nou al te bijgelovig?
Yep. “Koop Hollandsch waer!”
Als jij nummer 13 hebt dan koop ik die graag van je over.
Gelukkig, Batossai, ik kan weer slapen!
Ik wil graaaag 13. Is voor mij een geluksgetal!
Made in Suisse toch?
Zwitsers uurwerk, Nederlands merk
Toch? Te zien aan de foto’s van losse onderdelen, mag Chip van @AEVIG-C zich niet vervelen de komende tijd.
Mooie plaatjes om je alvast aan te verlekkeren…
Wanneer was de deadline dan? Of heb ik die dan gemist?
Duimpje voor jullie goede werk overigens!
Nummers bekend?
Nog niet, ik ga zaterdag alles naast elkaar leggen!
Nee hoor, deadline voor nummer voorkeur doorgeven is morgen (vrijdag) om 22:00. Met ‘op tijd’ doelde ik op ons eigen schema. De horloges kunnen waarsch. half december (conform planning) uitgeleverd worden. Het zou jammer zijn als dat vertraagd zou worden door het proces van nummers toewijzen. Maar dat komt dus goed!
Ik ben overigens blij dat we gekozen hebben voor de extra moeite om jullie nummers te laten kiezen, want ik heb van zo’n beetje tweederde al een voorkeur mogen ontvangen. Er is dus behoefte aan.
Ik wil er op de 17e heel graag bij zijn, en ga er vanuit dat dat lukt. Door omstandigheden kán het echter zo zijn dat ik last minute af moet zeggen.
Ben benieuwd wie wat krijgt??
Kleine leugen, ben benieuwd welk nummer ik krijg…
1 ding is zeker: een ander nummer dan de rest…
Dat alleen al maakt me gelukkig