Limited 2016: Nummers toewijzen

Nummertjes?

1 like

Sorry heren, ik had het even druk met afscheid nemen van mijn helden. Morgen ga ik aan de slag met jullie verlanglijstjes!

3 likes

Geen probleem. Hoewel ik mijn nummers zou willen weten, is er een leven naast horloges. Schijnt… :wink:

1 like

Heren,

Het verdelen van de nummers is gereed! Wel is het zo dat ik hier niet wil bekendmaken wie wat heeft gekregen. We hebben er steeds zorg voor gedragen dat er geen lijsten circuleren op het internet met wie zoal wat gekocht heeft, en daar wil ik ook hier weer voor waken. Het wordt snel genoeg bekend wanneer jullie het horloge ontvangen :wink:

Wel wil ik een aantal geruststellende getalletjes noemen:

• Ik heb 31 lijstjes met voorkeuren mogen ontvangen, buiten het team gerekend (4 horloges). Precies 70% van alle kopers had dus een voorkeur voor een nummer.
  • Van die 31 ontvangen lijstjes hebben we in 15 gevallen (dus bijna de helft) de eerste keuze kunnen toekennen!
  • In totaal krijgen 27 van die 31 mensen (87%) een nummer uit het bereik dat ze in hun lijstje hebben opgegeven. Toegegeven, soms bevatten die lijstjes nagenoeg alle nummers, maar zeker niet altijd.
  • We hebben gehoor kunnen geven aan een alle speciale wensen (“geen 13”, “het liefst mijn inschrijfnummer” etc.)
  • Slechts 4 mensen moeten we teleurstellen: die krijgen geen door hen opgegeven, maar een willekeurig nummer. Overigens gaat het in 3 van die 4 gevallen om late inschrijvers die slechts één nummer als voorkeur opgaven (en stomtoevallig zijn het ook alle 4 overgenomen opties).

OK, dat was even hard werken op een zondag (en met een kater), maar dan heb je ook wat.

14 likes

Sounds good!
En kater, kater… :wink:

Het was een leuk feestje :imp:

2 likes

En alweer bedankt voor jullie inzet HFLE2016 team :clap:
Ik laat mij verrassen wat het geworden is, echter het klinkt veelbelovend :sunglasses:

1 like

Dank voor alle moeite!!!

1 like

We zien het mailtje wel tegemoet komen :slight_smile:

Wederom bedankt!
Mvg. Bertjan

1 like

Goede berichten allemaal. Wordt het nummer (via PM of zo) al vooraf gedeeld met de kopers of is het een ‘verassing’?

1 like

Top gedaan

1 like

Ik zal eerst eens even de nummers naar Chip doorsturen. Ik laat het dan aan hem over. Binnenkort volgen details over betaling!

4 likes

Whoop whoop, nice to do business with you :wink:

1 like

“Zeg mij uw nummer en ik zeg u wie u bent…”

1 like

Yes!! Zojuist de bevestiging ontvangen!! Ik heb het nummer wat ik graag wilde :tada:

1 like

Wat moet je doen om je volgnummer te weten te komen?

Nummer 13? :joy:

1 like

17 1/2

1 like

Met bami!