Nu de betalingsmail de deur uit is ben ik wel benieuwd naar welk nummer ik toegewezen heb gekregen
Of word dat een verassing?
Hoppetee, betaald! Helaas ga ik de 17e niet redden, superjammer. Benieuwd welk nummer mij ten deel is gevallen!
Idem welk nummer hebben we nu gekregen?
En hier ook betaald Ik ga er de 17e bij zijn.
De planning is dat ik ook even kom de 17e
En betaald
O o oh! Och, och, och. Ben ik sinds kort pensionado, zit ik al zowat twee weken te wachten op mijn eerste pensioentje. In het systeem van ABP stond bij mij een rekeningnummer genoteerd, dat ik ooit had. Daar is mijn eerste pensioentje op gestort. Nou, die storting is inmiddels ongedaan gemaakt, de centjes zijn ook alweer terug in Heerlen, maar nog niet bij mij.Jongens, dat betekent dat AEVIG nog even moet wachten. En dat spijt me. Ik moet echt nu even een paar ademhalingsoefeningen doen om weer rustig te worden. Denk alsjeblieft een beetje aardig aan me, dat schijnt te helpen ā¦
Betaald, hopelijk zie ik snel DHL aan de deur staan
En zoals al velen voor mij aangeven ben ik ook nieuwsgierig naar het nummer dat ik zal ontvangen?
Betaald, ik ben er bij aankomende 17e. Top
Als ik morgen tijd heb, zal ik de eerste helft even hun nummer sturen (eerste helft, want er is een limiet aan het aantal PBās dat je per dag kunt versturen).
en betaald. Tot de 17e.!
Betaald en ik kan er nog steeds niet bij zijn.
Zoals gezegd ben ik er ook niet bij. Ik ben nog niet super onder de indruk van de foto. Voor mij kan het nog alle kanten op gaan (of hij blijft of niet) denk ik. Misschien ook maar goed, kan hij alleen maar meevallen.
Overigens denk ik nog steeds dat hij op leer wel mooier is/word. We zullen het rond de 20e zien
Net betaald, Kan er jammer genoeg niet bij zijn. Wel benieuwd naar de klok, en mijn nummerā¦
Kan deels aan de foto en de belichting liggen. De plaat is donkergrijs en komt hier deels erg licht over.
Dat zou inderdaad zo maar eens kunnen⦠Achja We zullen het over 2 weken zienā¦
is dit nog gebeurd? Zo ja, dan weet ik dat ik niet nummer 3 tm 25 heb
Ik word intussen ook een beetje nieuwsgierig
Ik ben ook nieuwsgierig naar het nummer, word wel spannend gemaakt zo
Het blijven natuurlijk wel vrijwilligers dus echt te klagen hebben we nietā¦
Ik heb mijn nummer gekregen van Chip via PB