Limited 2016: Nummers toewijzen

ik heb al een tropic style band gekocht :smile:

1 like

Bandmaat is 22mm naar ik meen?

1 like

Ik ben ook wel benieuwd naar het nummer van de mijne. De blauwe Aevig brandslangband ligt in ieder geval al klaar.

1 like

heb je daar een plaatje van ben wel benieuwd hoe doe eruit ziet?

Ik heb al een maand of 4 een Hirsch Medici en Hirsch Pure liggen voor een horloge waar ik nog steeds niet zeker van ben of ik hem leuk ga vinden :joy:.

Weten we de nummers al? Waarom is het eigenlijk een geheim wie welk nummer heeft? @dialstatic

2 likes

Aevig heeft er zelfs meerdere plaatjes van :wink:
Erg comfortabel zodra het bandje je lichaamswarmte heeft overgenomen. En het staat best gaaf.

3 likes

In dat geval wil ik je bandjes wel hebben :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

@AEVIG-C krijgt iedereen een PB met zijn/haar nummer?

1 like

jajaja!!!

Hier een overzicht van de uitgegeven nummers.

Als het goed is dan zijn we zaterag de 17e met 15-20 man.
Tot dan!

Chip

8 likes

Yes nr 8!

2 likes

Mooi nummer!

2 likes

20! Niet verkeerd! Ik wilde graag een even nummer en een nummer dat ook nog eens een tiental is, vind ik meer dan voortreffelijk.
Ach, het stelt eigenlijk ook weer niet zo veel voor, en toch ben ik dit tevreden.
De betaling doe ik komende maandag.

1 like

Top! Nr. 33, mooi dubbel getal en tevens startnummer van ene Max Verstappen. Ga voor de deur liggen als de pakketbezorger verwacht wordt.

3 likes

Jupla. 49/50 mooi getal. Nog mooiere score :wink:

2 likes

Jongens, het spijt me, maar ik kreeg het niet voor elkaar om jullie allemaal een PB te sturen…even teveel aan m’n kop. Dan maar even een screenshotje van de lijst:

[EDIT] OK, ik nu zie dat Chip het lijstje al geplaatst had. Nogmaals excuses :sweat_smile:

1 like

YES! Het gekozen nummer 48.
:smiley:

2 likes

Je wilt zeker niet met me ruilen :wink:

14…! Eens even kijken. Rugnummer van Johan Cruijff. Atoomnummer van Silicium. Chinees ongeluksgetal en Sate garnalen ( 4 stokjes ) a € 9,50 op de kaart van de Chinees in Nieuwe-Pekela. Huisnummer van de buurman 4 deuren verder.

Prima nummer!

7 likes

No, sir , lucky 8 it is!

1 like