Limited Edition 2008 - de beslissing is al gevallen!

Om het nog heeeel even spannend te houden (en mij nu de tijd ontbreekt om de Limited 2008 op waardige manier te presenteren), maar jullie toch al op de hoogte te houden van de gang van zaken even dit:

Omdat één van de twee kandidaten door een leveringsprobleem van ETA uurwerken niet kon garanderen dat eventueel bestelde horloges ook op tijd afgeleverd zouden kunnen worden is de beslissing voor ons genomen, kandidaat twee is automatisch de winnaar! Dat is erg jammer voor de verkiezing die hiermee ook komt te vervallen maar qua tijdsbesparing (we lopen “ietsje” achter) wel erg fijn.

Morgen zal ik, als de tijd dat toestaat, de limited hier namens de werkgroep presenteren. Ik kan al verklappen dat de werkgroep zelf erg tevreden is over deze Limited omdat hij voldoet aan alle eisen en ook nog eens niet zo duur is…

:smiley:

Ben benieuwd.

Michel

anders ik wel :smiley:

ben benieuwd of de prijs dus onder de 450 is ? en natuurlijk ben ik ontzettend benieuwd naar merk en model…spannend spannend…

Wat een spanning. Ik hoop dat het snel bekend wordt, anders moet ik aan de medicijnen. B)-

Reuze spannend! De afvallers inclusief die vorige nummer 1 ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar :slight_smile:

Ik wil ook wel weten wat het geworden is.
Wie weet word dit mijn eerste limited wel.

Hallo Henrik,

Ik zit nog maar net bij dit forum en weet hier nog niets vanaf.
Kom ik eventueel ook nog in aanmerking om de LE 2008 aan te schaffen, of had ik me hier eerder voor moeten inschrijven?

Groeten,

Ron.

Niemand heeft zich nog ingeschreven. Eerst zien wat het is/wordt:)

Wacht in spanning af.

Henrik Schreef:

Morgen zal ik, als de tijd dat toestaat, de
limited hier namens de werkgroep presenteren.

De spanning stijgt! :smiley:

als Hendrik er tijd vandaag vrij voor kan maken?? hij schreef: morgen als de tijd dat toestaat!!

Hopen dan maar!

Ik houd niet van dit soort berichten. Zeg het nou gewoon! :wink:

Hij staat er al hoor…

tijd voor een spannend muziekje…

http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,89610

Had hem ook al gezien.

Tsja, uhhh… sorry maar ik vind hem niet leuk. Het is niet een horloge waar mijn blik lang op blijft rusten. (Gelukkig valt er over smaak te twisten zullen we maar zeggen)

Ben benieuwd wat anderen er van vinden.

Mvg. Okki

Het is ook niet mijn ding maar ik denk dat er genoeg liefhebbers zullen zijn. Zie ik nu goed dat de lugs dicht zijn?

Dat gaat hem voor mij niet worden.
Ik vind persoonlijk dat je voor dat geld mooiere horloges kunt kopen.
Hij trekt niet meteen mijn positieve aandacht om het zo maar te zeggen.

In ieder geval veel plezier toegewenst aan diegene die hem wel bestellen.
Ieder zijn eigen smaak natuurlijk…

Vr. gr. Marco

Goed dat smaken verschillen.
Er zijn vast mensen die de Limited Edition wèl mooi vinden.
Ik hoor daar niet bij, vind dat het oorspronkelijke model een harmonieuzer geheel is (aannemend dat dìt het oorspronkelijke model is).

Aero 60911AA04 Gents Collection Coussin Automatic 1942 Watch:- Movement: Self-winding, 13 ¼ 7750, 25 jewels, rhodium-plated, “cotes de Geneve” decorative pattern and blued screws. Case: Steel, also available in 10 micron pink Gold-plated versions. Domed sapphire crystal, transparent caseback, water resistance to 5 ATM. Dial: Guilloche black, also available in Silver, 3 counters, 12 painted Roman numerals, date at 6. Straps: 21 mm genuine leather with visible stitching, also available with metal bracelet. Engraved ardillon buckle.