Limited Edition 2008 - de beslissing is al gevallen!

Ik stel voor dat de critici volgende jaar zelf een mooi iniatief nemen voor een limited. De beste stuurlui staan immers altijd aan wal.

Henrik,

Met dank voor de heldere uitleg.
Een aantal zaken waren mij niet bekend, o.a. dat leden met voorstellen kunnen komen.

Ook de regels waar een limited aan moet voldoen zijn mij nog niet helemaal helder.

Is het mogelijk om dit hele verhaal nog een keer te benoemen, dan is het wellicht voor een ieder duidelijk en voorkomt het een volgende keer allerlei vragen.

Ik bedoel hiermee:

1e. Aan welke specificaties moet een limited voldoen.
2e. Voor welke datum moeten voorstellen binnen zijn.
3e. Wie zitten er in de beoordelingscommissie en kan deze samenstelling wijzigen.

Overigens alle lof voor al het werk dat hier in gaat zitten, dit onderschat ik zeker niet, maar het is nu juist zo leuk als 99% van de leden helemaal uit hun dak gaan bij het zien van de limited, maar wellicht is dat te hoog gegrepen.

Er zit een zoekfuncie op dit forum Ed.

Dus 1: lees http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,47392,47392#msg-47392
2. verschilt per jaar
3. GeertT, Ruud, Hans, Jorgent, Leen en ik. De samenstelling wijzigt wel eens.

Je vraag:
maar het is nu juist zo leuk als 99% van de leden helemaal uit hun dak gaan bij het zien van de limited, maar wellicht is dat te hoog gegrepen.
snap ik niet. Tenzij je met een Rolex voor 450 euro komt is het totaal onmogelijk 99% tevredenheid te krijgen. De helft is niet eens haalbaar want smaken he?

Henrik

Wederom bedankt voor je uitleg. Ik had al eens gezocht, maar blijkbaar niet goed genoeg. Is een duidelijk verhaal.
Ik ga er eens serieus mee aan de slag, wie weet.

De laatste passage van mijn betoog moet je niet al te letterlijk nemen. Ik probeerde alleen maar duidelijk te maken dat het nu juist zo leuk is als je alleen maar positieve reacties krijgt, immers een limited van dit forum, daar kijken toch een hoop leden naar uit, getuige de reacties van de afgelopen maanden.

Wellicht is het handig om deze algemene voorwaarden op te nemen in het onderdeel FAQ.

Lacroix Schreef:

Ik probeerde alleen maar
duidelijk te maken dat het nu juist zo leuk is als
je alleen maar positieve reacties krijgt,

Ja maar dat is onmogelijk :smiley:

Nu over naar de orde van de dag, volgens jaar voor degenen die het nu geen leuke limited vinden een schone taak om zelf ook met een voorstel te komen. Ik ben benieuwd hoeveel het er zullen worden!

Is wel leuk!

Hij is toch wel leuk geworden naar mijn mening. Ik vind deze limited ook aparter dan die van vorig jaar, zij het dat je gezien het budget vaak wel bij eenzelfde uurwerk uitkomt. Je kunt i.i.g. denk ik nooit elk jaar een ander uurwerk uitkiezen. Het is inderdaad een haast onmogelijke opgave elk jaar toch weer met iets compleet verrassends te komen waar ook nog verschillende wijzigingen op/aan zitten die het een echte limited maken. Zelfs bij een hoger budget zal het niet meevallen, zeker niet als je toch een (vrij) bekend merk wilt. Daarnaast is het natuurlijk een (zij het eervol :smiley: ) bijbaantje waar vrij veel tijd in gaat zitten. Het is dus zeker een prestatie steeds toch weer met een limited te komen. Overigens zal Aerowatch denk ik de komende tijd wel wat bekender gaan worden in Nederland, aangezien enkele juweliers dit merk nu gaan voeren.

Helaas voor mij dit jaar echter wederom geen limited, aangezien ik mijn centen momenteel veel te goed kan gebruiken c.q. niet zo heel goed kan missen (zit nog met een huis wat niet verkocht is, terwijl we ondertussen wel al een paar maanden in het nieuwe huis wonen).

In ieder geval voor diegene die de limited 2008 besteld hebben: veel plezier, ook op de uitreiking.

Groeten,
Niels