Links of rechts eruit

Gezien de dd blijft altijd de Dj eruit, te veel overlap.

Yep de NA dan maar :ok_hand::+1:

De DJ zeker niet wegdoen :+1:

3 likes

Nee

1 like

Heel veel plezier ermee. En dat gaat bij jou wel lukken Sat.
Smaken verschillen. En over het algemeen hebben we de zelfde smaak.

Klopt :+1::ok_hand::ok_hand:

1 like

Was afgelopen maandag bij :sheep: en kreeg te horen dat ze begin dit jaar (eerste kwartaal denk ik dan maar) de CHNR wel verwachten uit te leveren). Zou wel geweldig zijn :ok_hand:

1 like

Dat zou mooi zijn. Ben je bijna compleet :see_no_evil:
Ze zijn veel mooier dan de volledige stalen.

1 like

De TT everose is wat mij betreft de mooiste GMT. OkƩ de volledig everose gouden is ook best mooi :joy::ok_hand::ok_hand:

1 like

We doen het er maar mee :joy:

1 like

Als je voor originaliteit gaat dan
de rolex er uit. Simpel ding, zie je standaard bij mensen die een veilige keus maken. Ik ben meer van de risico’s. Dus Breitling houden.

1 like

Klopt
Datejust kan ik altijd weer kopen. Maar de A17321 breitling is een stuk moeilijker. Hoe dat kan weet ik niet. Neem aan dat er genoeg gemaakt zijn. Of de rest is allemaal stuk gegaan :see_no_evil:

Easy choice… links weg!

Breitling loesoe. Wist niet eens dat je die had, naast al het rolex-geweld.

Nee:laughing:

1 like

Vind deze versie van de DJ niet zo mooi… bevalt de SOH beter!

De vraag is, wat gaat er voor terugkomen? Of gaat het geld naar de rekening?

Met de opbrengst van de DJ kun natuurlijk een iets duurder horloge terugkopen!

Maar twee horloges zou mij te weinig zijn… ik ben momenteel bij 4.

Ga eventueel terug naar 3, die > 1k kosten. Een vierde voor sleutelen, klussen en zo, tel ik niet mee!

Ik zeg…links eruit. :ok_hand:

:point_up_2:

Komt dan niks meer bij

Aangezien ik nog 2 andere heb. Ligt de keuze toch anders. Die over blijft van deze 2 zal doordeweeks gebruikt worden

IK zou de DD en de GMT wegdoen!!

De DJ houden en van het geld een mooie GMT in staal kopen. De echte, klassieke GMT, zwarte bezel en groen GTM-wijzer! Die vind IK het mooist!

GMT wordt het dagelijkse horloge en de DJ voor het weekend!

1 like

Ik had de Breitling persoonlijk weg gedaan omdat ik de DJ mooier vindt. Zelf geef je ook al aan dat de DJ fijner draagt. Ik had daarnaast nooit met ook maar 1 van deze 2 om de pols geklust ^^