De enigste die ik waardeer is de DD. Deze in mei 1 jaar in bezit. En gaat er ook niet uit.
Als de rest weg is lig ik daar niet wakker van.
Nou ik vind zeker een paar modellen erg mooi. Waaronder deze SOH. En ik wil toch graag een horloge even dragen om te kijken of het wat is. Kan niet via een plaatje
Meeste stemmen voor de breitling weg. Maar denk toch dat het beter is om de datejust eruit te doen.
En de datejust kan ik evt altijd wel weer bestellen. Maar de breitling is niet zo maar te krijgen.
Hou dan nog 2 horloges er langs voor het weekend. En vind de DJ toch te duur voor doordeweeks. Weet zeker dat er dan binnen 1 maand beschadigingen op zitten. En ligt al 1 m zand in de kluis. Ook daarvoor is ie maar zeer weinig of niet gedragen.
Prijs verschil is ook behoorlijk. Wil ook niet nog meer geld meer in deze hobby steken. En als de meteoriet komt dan kost dat ook wel weer wat.
Als ik zo moest denken en niet ten alle tijde kan genieten van mijn horloge stopte ik onmiddellijk met de hobby.
Ook een Rolex is naar het schijnt gemaakt om te dragen
Als de datejust zou beschadigen kan ik er ook niet meer van genieten. En met de breitling heb ik het gevoel dat ik kan doen wat ik wil.
Je moet toch wel ergens een grens trekken. En die had ik maar daar ben ik al meerdere keren overheen gegaan
Ja daar heb ik dan of het meeste moeite mee. Maar als nou straks de meteoriet zo goed bevalt (en dat denk ik) dat ik de gmt ook niet meer draag, dan gaat die er ook uit.
Het zijn nou ook geen horloges die je nooit meer aam kunt komen toch ?
En dan kan ik als ik de jubilee mis 2 jubilee banden kopen en dan laat ik @Ronald er wel een armband van maken