Vandaag is het linkshandigendag.
Laat zien dat je met trots je horloge rechts draagt.
ik laat dit topic even euh… links liggen
Hmm ik ben links en draag mijn horloge ook links.
Linkshandig, draag hem links.
Nee hoor.
Of twee linkerhanden.
Ben links en draag hem gewoon links. Is dat raar? Nee niet echt!
Ik ben zowel linkshandig als horloge linksdragend.
Ik ben een halve ambidexter, maar schrijf met links en draag mijn horloge rechts. Dat staat echter tegenover dat ik vrijwel nooit een horloge aan de pols fotografeer.
Maar vooruit.
Die pols sterft ook af volgens mij.
Oef…dat is fout.
Links handig, rechts niet
Ben kruisdominant
(Kruisdominantie - Wikipedia)
Links:
O.a. schrijven, voetballen, darten, ijshockey, honkbal, typen op smartphone / tablet, eten, drinken, hamer gebruiken…
Rechts:
O.a. knippen, aansteker gebruiken, computermuis bedienen, dop van fles draaien, benzine tanken, swipen op smartphone…
Vanwege dat wondje? Dat was van een rozenstruik. Die moet je niet zonder handschoenen bijwerken.
Vanwege gebrek aan doorbloeding.
Ik heb mijn horloges zo los zitten dat ze bijna op mijn middenhandsbeentje liggen.
Wat jij daar ziet is de glooiing van de knook aan het eind van de ellepijp. Oftewel, iemand wiens pols dun genoeg is om de contouren van bot te zien.
Ik ben linkshandig, draag mijn horloge om de linkerpols, eet als een rechtshandige, maar “lepel” met links, snijd in de keuken als een linkshandige, voetballen kan ik uberhaupt niet en op een fiets maakt het allemaal geen verschil. In dit topic kan ik niet echt meespelen. De eer is aan de anderen.