Linkshandigendag

En met de houtbeitel? Waar de beitel en waar de hamer?

Schrijven links, maar door dat heel veel dingen voor rechts gemaakt zijn ook daar heel veel mee geleerd. Maar de hamer is 9 vd 10x links dus het horloge rechts.

2 likes

Beitel links, hamer rechts. Al vind ik guts- en draai-beiteltjes geiniger. :slight_smile:

1 like

Ik ben links maar veeg mijn kont af met rechts, En dat zonder een zooitje van te maken.

2 likes

Die moest ik echt effe opzoeken :joy::joy::joy:

In sommige culturen is dat heel normaal.

Ik ben rechts en heb eens een schouderoperatie rechts gehad, waarbij ik 4 weken ingesnoerd zat… Kan je nagaan wat een bende dat was elke keer bij de grote boodschap.
Inmiddels kan ik het :rofl:

2 likes

#metoo😎

Sommige van de genoemde activiteiten net wat anders maar zeer herkenbaar in grote lijnen!

1 like

Maar niet linkshandig…

2 likes

Hier ook over de ‘knook’ hoor :sweat_smile:

1 like

Linkshandig. Droeg horloges altijd links met als gevolg dat ze binnen twee weken meer gebruikssporen hebben dan menigeen hier in 5 jaar verzameld. Draag ze sinds een aantal maanden rechts. Het begint te wennen, heel langzaam.

1 like

Als je er eenmaal aan gewend bent wil je niet anders meer.
Gewoon omdat het veel natuurlijker is.

1 like

Ik heb hier nooit over nagedacht, nu dus wel. Zo doe ik het inderdaad als linkshandige. Vreemd.

1 like

Lol, herkenbaar. Links schrijven, rechts gooien, links tekenen, rechts knippen. RRRRAARRRRRR

1 like