Linksom, rechtsom, voorstellen maar...

welkom-home

1 like

Welkom en een hele mooie collectie heb je al.

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom in die fascinerende kring van HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom. Veel plezier op het forum. Erg mooie collectie horloges.

1 like

Welkom :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Welkom. Mooie collectie.

1 like

Welkom hier. Mooie collectie!

1 like

Welkom. Mooie verzameling heb je.

1 like

Welkom, prima verzameling! Die Omega’s komen nog wel :wink:

1 like

Welkom, fraaie verzameling!

1 like

Niks tegen quartz. Het blijft de beste technologie, en er zijn tranentrekkend mooie quartz uurwerken te vinden in de wereld. If it’s good enough for F.P. Journe, it’s good enough for me, zeg maar. :slight_smile:

Wat ons naar modehorloges brengt. Cartier, Bvlgari, Louis Vuitton, Chopard, Piaget, Hermes, maar zelfs Ralph Lauren maken prachtige horloges met distinctie, erg coole ontwerpen en horologische relevantie.

Tuurlijk is een 500 Euro Armani horloge niet bijster spannend, maar dat is een Tissot van 500 piek ook niet, net zo min als een Citizen quartz uit die prijscategorie. Ik zou evengoed graag een lans willen breken voor zowel het mode- als het quartz-horloge. :slight_smile: Daar hoef je j’n eigen niks nie voor te schamen.

Dan moet de Doxa ook op het hakblok liggen. :thinking: Maar nee, ik heb al een oranje Club Campus, en heb gemerkt dat ik beter hard roze had kunnen nemen. Ik voeg even niks oranjes toe.

Mijn innige deelneming. Het gaat je klauwen vol geld kosten. Zeker ook omdat er buiten Zwitserland ook nog wel eens iets met groen gedaan wordt, en met op de natuur geïnspireerde horloges. :slight_smile:

Mij ook, welkom! Helaas heb ik nog maar één groen horloge in de verzameling, maar ik waardeer het thema en de kleur. Chapeau.

Groeten van de mijne:

Overigens een ordinaire quartz. De Chronomaster Ibuki, oftewel de voorjaarseditie.

3 likes

Welkom en complimenten voor je prachtige -bijna geheel groene- collectie!

1 like

Dank voor de uitvoerige reactie, heel leuk!

En zeker niets tegen quartz. Ik had eerder een Tusenö horloge gekocht, zag er prima uit maar het deed mij uiteindelijk niets op de lange termijn. Toch hield het het vuurtje branden en nu wil ik al mijn horloges daadwerkelijk houden en draag ik ze allemaal regelmatig.

Die GS ‘Bamboo’ GMT is echt geweldig om te zien. Lastig te verkrijgen buiten de VS en kostbaar helaas. En ik reis eigenlijk te weinig tijdzones om zo’n serieuze GMT te kunnen verantwoorden aan mijzelf…voor nu :innocent:. Deze heb ik wel veel bekeken.

De andere foto’s zijn ook heel erg gaaf!

Met de Doxa ben ik erg blij, geeft net dat beetje extra kleur aan de verzameling en het is leuk om af en toe een stalen armband naar het strand te dragen. Deze is meer dan stevig genoeg en kan het zand wel aan, past ook prima bij een zonnige dag :orange_heart:.

En die Citizen is heel erg mooi ook, geniet ervan :green_heart:!

2 likes

Van harte welkom op het Horlogeforum! :slightly_smiling_face: Mooie collectie heb je opgebouwd! :ok_hand:

Ik wens je heel veel plezier toe hier en nog heel veel mooie horloges! :wink:

1 like

Welkom op het horlogeforum, je hebt al mooie collectie. Maar per slot van rekening wil je toch een paar Omega’s.
Heel veel plezier op het forum!!:watch:

1 like

Welkom!

1 like

Welkom! :partying_face: Al lekker bezig geweest :+1:

1 like

Al een heerlijke collectie :star_struck: welkom bij de club :+1:

1 like

Welkom op het forum !! Veel plezier hier :+1:

1 like

Welkom! En een leuke collectie. Waarbij ik de Doxa het tofste vind :ok_hand:

1 like