LIP T18 oui ou not oui ?

met deze mening kan ik wel wat … dat is waar ik ook bang voor ben dat het dan toch net niet is. als ik zon hamilton american classic zie of longines dan krijg je daar toch een wat anders gevoel bij misschien. geen idee hoe zo’n Lip aanvoelt op de pols natuurlijk. ik ben gewend om meteen de trekker over te halen als ik iets nieuws wil maar misschien moet ik bij deze even wat geduld hebben tot iets moois langskomt

1 like

ja goud is mooi maar ik wil hem toch vaker kunnen dragen en dan laat ik goud te snel liggen ben ik bang. Ja er is ook een grotere versie van deze , de T24, maar dan gaat voor mij het idee van de originele weg… de dial wordt uitgerekt en teveel bezel voor mijn smaak. mijn 17cm ronde kinderpolsen kunnen dit wel hebben :stuck_out_tongue:

Ohja, sorry, was even in de gauwigheid aan vintage voorbij gegaan haha.

1 like

Ik zie ook nog een “maxi” T26. Alleen jammer dat ze van de small second een datumvenster hebben gemaakt. Zo jammer.

1 like

zon rechthoekig horloge vindt ik net zo mooi omdat het elegant is, zodra de maat zo groot wordt is voor mij die elegantie weg. ja ik ben echt van het terugbrengen van de kleine klokken… heerlijk :rofl:

@dreski heeft er een (gehad). Weet alleen niet welke typenr dat was.

1 like

Ik heb hem als kado aangekocht en dus weggegeven. Zelf heb ik een Lip Ralley.
Echt prima horloges van goede kwaliteit.
Geen kitcherige toestanden.

1 like

Leuk zijn ze hoor, die ouwe art deco ouwe tankjes.


v.l.n.r.: Faith, USA - Nostra, DE - Epiro, CH - Judex, FR - Rodania, BE/CH - Laco, DE.

En als je niks tegen een klein horloge hebt ook best wel draagbaar.

6 likes

die Rallye is ook een hele mooie zeg… goede keuze. fijn om te weten dat het geen prul is :+1:

een hele verzameling ook nog… zijn inderdaad mooie dials. en wat bij je past qua grootte hangt totaal af van je stijl maar ook je polsmaat imo…

1 like

Die staat bij mij ook op de lijst al gooit Oris potentieel roet in het eten.

4 likes

Phoeh ja dies ook heel mooi.jammer dat de witte wijzerplaat zilveren handset heeft ipv zwart … moeilijk lezen lijkt me

1 like

100% Mee eens. Ik ben altijd onder de indruk van wat jij laat zien. Ook hier weer pareltjes… :slightly_smiling_face:

3 likes

mooi, maar jammer dat ze niet een re-issue van de originele zalmroze met blauwe wijzers hebben gemaakt. Die ligt hier nog steeds te wachten op een servicebeurt :sweat_smile:

2 likes

Als jij er een klik mee hebt om de pols, voor de prijs hoef je het niet te laten. Dus kopen als je hem mooi vind :ok_hand: :+1:

1 like

Gewoon een coole tank, deze Lip! Ik weet in mijn geval dat alles wat een tank vorm heeft en geen jlc is, toch weer geflipperd zal worden dus pas er voor. Lip = Hip, true story!

1 like

Leuk om die oudjes te zien, zal je een hoop werk aan gehad hebben. En zoals ik van jou geleerd hebt, moeten het wel oudjes zijn met die secondewijzer :ok_hand: :+1:

Zou je de 24x42 of de 22x39 pakken als je er wel voor ging?

2 likes

Soms kan het leven zo simpel zijn. :+1:

1 like

Absoluut voor de “kleinere” 22x39, een te grote tank is echt niet leuk om naar te turen op HF

1 like