die Rallye is ook een hele mooie zeg… goede keuze. fijn om te weten dat het geen prul is
een hele verzameling ook nog… zijn inderdaad mooie dials. en wat bij je past qua grootte hangt totaal af van je stijl maar ook je polsmaat imo…
Phoeh ja dies ook heel mooi.jammer dat de witte wijzerplaat zilveren handset heeft ipv zwart … moeilijk lezen lijkt me
100% Mee eens. Ik ben altijd onder de indruk van wat jij laat zien. Ook hier weer pareltjes…
mooi, maar jammer dat ze niet een re-issue van de originele zalmroze met blauwe wijzers hebben gemaakt. Die ligt hier nog steeds te wachten op een servicebeurt
Als jij er een klik mee hebt om de pols, voor de prijs hoef je het niet te laten. Dus kopen als je hem mooi vind
Gewoon een coole tank, deze Lip! Ik weet in mijn geval dat alles wat een tank vorm heeft en geen jlc is, toch weer geflipperd zal worden dus pas er voor. Lip = Hip, true story!
Leuk om die oudjes te zien, zal je een hoop werk aan gehad hebben. En zoals ik van jou geleerd hebt, moeten het wel oudjes zijn met die secondewijzer
Zou je de 24x42 of de 22x39 pakken als je er wel voor ging?
Soms kan het leven zo simpel zijn.
Absoluut voor de “kleinere” 22x39, een te grote tank is echt niet leuk om naar te turen op HF
Mij te klein allemaal en te vierkant/rechthoekig, maar gelukkig dat smaken verschillen
Mooi die LiP T18!
En vintage tankjes zijn ook mooi, maar dan moet je wel van wat patina op de wijzerplaat houden. Redials zijn naar mijn mening meestal lelijke mislukkingen dus zou ik weg van blijven.
Ik vind dit een heel mooi klassiek horloge. dit merk krijgt duidelijk te weinig aandacht. ik ga hier zelf ook wat meer aandacht aan geven.
Gaaf ding die Lip. En geen Romeinse cijfers, dat is voor mij een dikke plus.
zijn er ook dealers in nederland ?
Helaas niet… ik twijfel enorm tussen de t24 en de t18. Heb echt smalle polsen maar als ik het flipper topic van de butex lees xie ik veel ervaringen dat het te klein is. (T18=even groot als butex). En ik kan nergens passen en frankrijk is een ramp qua ruilen.