Locatie vermelden in het blauwe deel, dankuwelzeerbeleefd

Dag!

Eén van mijn hobbies is ‘s avonds in mijn afgeknipte joggingbroek hangend op de bank met GTST op de achtergrond te bladeren in het blauwe gedeelte van dit leuke forum, in de hoop wat leuks tegen te komen.

Met regelmaat lees ik dat iets kan worden opgehaald (met koffie, bier of likeur op de koop toe), en/of kan worden verzonden.

Teneinde vooraf een inschatting te kunnen maken of iets het waard is om anderhalf uur voor te rijden danwel met een tactisch bod rekening te kunnen houden met verzendkosten, zou het handig zijn om (wellicht verplicht?) aan te geven WAAR het betreffende object dan wel opgehaald kan worden.
Lang niet iedereen heeft zijn woonplaats in zijn profiel staan, dus ook daar is het vaak niet te achterhalen…

Doei.

11 likes

Een privé berichtje doet wonderen.

17 likes

Maar kan zo eenvoudig vermeden worden… :blush:

1 like

Mijn Pelagos kan in Midden Nederland opgehaald worden. Helpt dat? :wink:

Dat dus. Vanavond iemand die me vroeg of ik ver weg woonde, berichtje terug “als je wil treffen we elkaar halverwege.” Zo gepiept, …tenminste als je vervoer hebt. :sunglasses:

3 likes

Zeker!

Niet echt :blush:

1 like

Snap ik. Baarn, bijna thuiswedstrijd!
Kan ik meteen mijn auto even wegbrengen voor een beurtje… :sunglasses:

1 like

Jij kwam toch uit Zeeland ?

1 like

Zeker! Ik ben je buurman dus ik kom hem morgen ophalen.
Schikt dat?

OT: Ik ben het met TS eens dat het een kleine moeite is. Ik zet het er zelf altijd bij maar zie het gewoon als deel van de hobby. Info vergaren d.m.v. vragen :wink:

Verder vind ik het geen punt om een punt van te maken :slight_smile:

4 likes

:joy::joy::joy: …ja, voor jou wel! :rofl:

5 likes

Daar ben ik het mee eens, hoor.
Maar toch, het is gewoon handig om het op voorhand te weten. Vind ik dan, hè. :blush:

1 like

Ik zou het ook wel handig vinden. Maar om iedereen nou een soort van te verplichten het erbij te gaan zetten terwijl je maar één PB’tje weg bent van alle (extra) informatie die je wil hebben, zoals @FlyingFox aangeeft, vind ik wat ver gaan. Kortom, wordt op prijs gesteld maar van mij hoeft het niet.

Koekje bij de koffie? :wink:

3 likes

Of we moeten 1 centraal hf plek afspreken waar alle deals binnen hf moeten worden afgehandeld anders geldt het niet.

Zoals café de secondewijzer, nieuw business idee.

5 likes

Is het ook

Ach als het gewoon een regel is voor het adverteren lijkt het me niet zo spannend. Dan alleen wanneer afhalen mogelijk is een regio of plaats te vermelden. Ook een kleine moeite en verkoopt ook beter denk ik. Hoef je niet voor alles een bericht te sturen.

Dus wie weet best een goede toevoeging aan de regels of niet @Jur?

1 like

Ja lekker, en doe er maar een Pelagos bij :wink:

2 likes

We hebben altijd onze vd valks nog he :wink:

3 likes

Standplaats Almere in de lobby

2 likes

In dat geval moet je wel een toegangskaartje kopen! Ik stuur je wel een tikkie, oh wacht… dat kan maar tot 500 euro hè? Sorry, de koffie is op! :sunglasses:

Heerlijk, met die lekkere luie stoelen! Vanmiddag nog gezeten.

1 like

Ik kan het niet weten, ik durf niet met vreemde mensen af te spreken in een random hotel🙊

1 like

Zeker goed toeven daar en ik doe altijd daar mijn shady deals :wink:

Maarreh je gaat van vrijgevig en gastvrij naar het tegenovergestelde, beetje jammer.

1 like