Als iemand leest dat ik uit Amsterdam kom, willen ze opeens een vriend meenemen. Raar.
Via het forum zijn we toch allemaal vrienden dat ook weer opgelost
Ja dat vind ik ook wel raar. Als je afspreekt om een horloge te verkopen en ze opeens een vriend van je mee willen nemen.
Ik heb overal vrienden.
Dus wanneer spreken we af?
Als je mijn 1803 wil kopen: morgen
Bij mij mag je nu niet meer langskomen, dus het wordt toch opsturen!
Oh ja hoor, ik wil m wel kopen, zullen we morgen over 3 jaar doen anders? Wellicht dat ik dan de financiën rond heb
Nou, ik vindt er wel een beetje een privacy dingetje aanzitten. Het is wel een openbaar gedeelte toch? Dat blauwe deel.
Daarom even informeren met een pb is een kleine moeite.
Valt toch best mee als je alleen de woonplaats noemt. Of je kiest bijvoorbeeld een regio, of beschrijft bijvoorbeeld hoeveel kilometer het van Amsterdam is. Het zou best iets toevoegen aan het verplichte rijtje.
Tsja, een min of meer herleidbare user name, kenmerk, klein dorpje in Brabant, een telefoongids en dure horloges…
Ik vindt dat op marktplaats op postcode ook wel een dingetje hoor.
Het is vaak de combinatie van zaken die zomaar tot iets moois, of minder moois kunnen leiden.
Een PB is een kleine moeite. We praten in veel gevallen hier niet over rolletjes Mentos.
Log even uit, klik vervolgens op je eigen naam: “Regio Rotjeknor” etc. Is ook gewoon openbaar.
90 km ten noorden of ten zuiden van Amsterdam maakt nog al wat uit voor iemand uit bijv. Den Helder.
Ok, plaats het even in perspectief, Regio Rotterdam is volgens mij iets breder dan Hierden.
Ik blijf erbij een pbtje is ook gewoon even een vraag stellen. Geen schande hoor. #durftevragen.
Sttt … is Regio Harderwijk!
Kijk, dat kan dan weer wel.
“Het horloge kan opgehaald worden in de driehoek Assen-Rolde-Rome.”
Om er maar eens een Herman Finkers-grap in te gooien…
Betere foto’s van de aangeboden handel zou soms ook helpen…
Zinloos topic.
Woonplaats wordt niet verplicht gesteld in het verkoopgedeelte.
Tevens off topic en aldus verplaatst.
Oef, net geen regel 8.