Onzinnig topic?
Het lijkt me volstrekt logisch dat als je iets wilt verkopen, je even aangeeft in welke regio het kan worden opgehaald.
Maar hé, wie ben ik…
Als je interesse hebt, stuur je toch gewoon een pb. Je wilt toch al weten of er iets van de prijs af kan, dan kan je gelijk vragen wat de woonplaats is…
Ja wie ben jij?!
Nog meer domme ideeën? Laten we ook weer geo locatie in onze foto’s zetten! Is wel zo handig als je zeker wilt weten waar de foto genomen is.
Sommige hier hebben een collectie die bijna net zoveel kost als menig huis. Locaties standaard in de verkoop topic zetten maakt het alleen maar makkelijker voor mensen die niet op HF actief participeren maar wel slechte bedoelingen hebben, het leven een stuk makkelijker en gerichter!
Joh als jij een inschatting moet maken of het waard is om een stuk te gaan rijden dan zit je sowieso in de “niet te dure segment” van horloges te kijken. In dat segment moet je ook niet raar opkijken dat men liever verstuurt. Voor een horloge van 2k alleen al ga ik zelfs de grens over.
Maar hey, wie ben ik?
Zo en nu terug naar je gtst. “wat vooraf ging in gtst…” en verder scrollen…
Ps: dit is geen persoonlijke aanval, meer bedoeld om dingen in perspectief te zijn
En wie ben jij dan?
2017, pffffff!!!
Daarom zo vriendelijk opgeschreven.
Je begrijpt me niet.
Ongeacht in welk segment ik kijk, als iemand de optie biedt om iets (variërend van een Casio-gesp tot een Richard Mille) op te halen lijkt het me verdraaid handig om te weten waar dat ongeveer is.
Nee, een huisadres hoeft van mij niet. Maar een hint als ‘regio Maastricht’ of ‘onder de rook van Dokkum’ maakt dat iemand misschien wél of juist níet geïnteresseerd is.
Wanneer een aanbieder alleen wil versturen dan kan hij dit netjes aangeven in de advertentie, en is dit natuurlijk helemaal geen issue.
Ik zoek even verder op Marktplaats in de regio Meerdijk doei.
Nog meer van dit soort domme antwoorden? TS vraagt het vriendelijk beleefd, meer niet. En ik snap het wel. Het woordje ’ regio blabla ’ is al genoeg. Maar goed, het is al besproken, klaar, maar wat een reactie man. Met je uitroeptekens en je " niet te dure segment " .
Als er een krasje gevonden wordt dat niet beschreven was:
Point well taken.
Excuses, ik heb inderdaad niet netjes gereageerd. @echotango mijn excuses hiervoor.
Geaccepteerd.
Kan wel wat hebben hoor.
Ok relaxed.
Kom me rippen dan in 013. Succes met overal aanbellen of inbreken.
Ik vind het wel fijn als het erbij staat. Kleine moeite als verkoper om erbij te zetten. Verplicht lijkt me overdreven maar wellicht is dit topic voor velen al genoeg en een mooie reminder dan wel tip.
Geen toevoeging aan de regels.
Het is genoeg zo.
Daarnaast, je kan tot eur 4500 verzekerd verzenden, per koerier kan nog meer en als je iets echt wilt hebben, kom je er samen heus wel uit.
Als de verkoper bang is dat hij iets niet verkoopt als de regio er niet bij staat mag hij dat er prima bijzetten maar ik ga er geen regel van maken.
Snap ik, regel moet je er ook niet van maken want dan moet je ook gaan handhaven en ik heb zo het idee dat je al druk genoeg bent met het forum.
Maar zou het een idee zijn om de regel ‘locatie’ in het standaard formulier te verwerken? Is het aan de verkoper om hem wel of niet in te vullen.
Ik vind een globale locatie van een de verkoper namelijk ook wel handig om te weten.
@Jur, geef in jouw reactie hierboven aan: Geen toevoeging aan de regels.
Ik las dit als: geen extra regels in het verkoopformulier.
Wordt wel verwarrend omdat de regels in het formulier synchroon lopen aan de verkoopregels
Als ik nu een extra regel regel, leidt dat in de regel tot verwarring
En er is hier al geregeld verwarring.
Ik bedoelde als regel tussen twee andere.
Complete alinea leek mij een beetje overkill
Maar begrijp inmiddels dat dat ook geen optie is. Het is niet anders.