En da’s niet zomaar een Polerouter maar een hele fraaie zeg - thx voor het delen!
Geen dank, jij bedankt! Beetje overbelicht, maar zal nog eens betere foto’s maken.
Bulova Accutron uit '73
In de dakgoot gehangen, de lekkende CV ketel weer eens bijgevuld, en straks nog even een lang bad - allemaal van die klussen waardoor deze oude Enicar vandaag weinig uurtjes mag dienen.
Begint voor de plaatjes misschien wat saai te worden, maar ik krijg geen genoeg van dit horloge. Eveneens het beste exemplaar van de Sea-Chron die ik ooit ben tegen gekomen Valjoux 72 rocks!
Wel een heel fraaie wijzerplaat/bezelcombi - zuinig op zijn denk ik?!
Dank! En ben er zeker zuinig op, al draag ik 'm wel bijna elke dag
Groeten uit Milaan, even een snel fotootje van onderweg
Jij hebt echt een slecht leven he…
Deze Crystal 7 uit '69 schreeuwde al een paar jaar om mijn pols. Ik sluit me vandaag en morgen even aan bij de analoge meerderheid op het forum
Wel Japanees, uiteraard
Een stash van die dingen? Je maakt me nieuwsgierig
Holy fuck wat is dat toch een lekker horloge!
Prachtig!. Matcht ook goed met je wollen overhemd (vintage SporAlpe misschien ? )
Dankje! Het overhemd is stiekem gewoon katoen en van de America Today
Aah, deed me denken aan SporAlpe Ik kocht er meestal jaarlijks eentje met mn ouders op vakantie in Grindelwald, maar dat is best lang geleden. Onverslijtbaar, maar model slim fit kan je ze tegenwoordig niet meer noemen… Onder een trui dan weer top. Good old 80’s
Hoe dan ook, een mooie classic match met je geslaagde kledingkeuze
Ik moest het merk even Googlen. Lijkt er inderdaad op! Van wol is natuurlijk nog gaver, maar daar hangt ook een ander prijskaartje tegenwoordig. Thanks voor het compliment!
Morgen de Prisma manager NOS met Seikoband aan de pols
Omega Bumper 1950. Cal. 351