Zo enorm herkenbaar - ook hier een mooi exemplaar met een afgebroken lug of projectjes die erom schreeuwen om uit te voeren! Helaas blijft het in mijn geval altijd beperkt tot het ideeā¦Toch bedankt voor de inspiratie voor nog meer goede voornemens
Ah soms denk ik dat ik tevreden achterover kan leunen en dan kom jij weer
Deze heb ik al een hele poos, schijnt ook door Giugiaro ontworpen te zijn. Nu veel te duur geworden.
Jammer eigenlijk - ik ben toch kun je wel zeggen aardig Giugiaro gericht maar ik ga er echt geen gekke bedragen voor betalen! En dat terwijl de sixties seventies chronografen eigenlijk in prijs ontwikkeling nog best meevallenā¦
Weer een leuke klok van jou die ik nog nooit gezien had. Maar dit is geen Giugiaro toch? Ziet er uit als de pvd versie van het normale model.
Prachtig!ā¦Gefeliciteerd met deze mooie vondst en veel plezier ermee!
Denk ook dat de invloeden van de Giugiaro lijn uit die tijd zeer aanwezig zijn, dacht ook dit model al eens in een zelfde brochure te hebben gezien. Zo niet, ik blijf hem toch zeer aantrekkelijk vinden want de heldere, elementaire stijl heeft hij absoluut meegekregen
Klopt, is zeker wel in de Giugiaro stijl. Maar niet van de hand van hem zelf volgens mij.
Speedy uit de kast gehaald om morgen te dragen.
Moet in Aādam op zān minst gelijkwaardig zijn aan mijn gesprekspartner.
Gaat wel lukken vermoed ik, hoewel ik moet opboksen tegen zijn Zenth El Primero.
Lekker belangerijk trouwens, gaat het ook niet om. Hij is gepassioneerd, en juist dƔt maakt t leuk.