Vandaag rustig, onopvallend en stijlvol met de Pontiac
Ik trek net het verkeerde laatje open en wat gebeurd er, allemaal oude Seiko horloges, wist niet eens dat ik die nog had. Welnu, voor alle liefhebbers van vintage Seiko uurwerken. En ze doen het nog allemaal, behalve natuurlijk de laatste. Dat is nog een nieuwe kast uit oude doos.
Als je van sommige af wil stuur dan maar een PB
Ik dacht dat je aan het opruimen was en niet aan het kopen van nieuwe horloges. De Seiko op de zesde foto was overigens mijn eerste Seiko horloge en loopt nog perfect, ongelooflijk , daarvoor had ik een Rado en een Mido. .
Trouwens ik heb nog een doos vol met Seiko onderdelen veel nieuwe en ook gave gebruikte, heel veel complete nieuwe balansen.
jij weet ook vast wel hoe het gaat… Zo’n Lord-Matic was ik nog naar opzoek. Nummer 6 is inderdaad ook heel mooi, heel stijlvol ontwerp
Welke is de Lord-Matic, ik ben niet zo op de hoogte van Seiko modellen ik zit meer in het le Coultre geneuzel.
Die LM is echt heel erg leuk.
Dat is de bovenste. Ik was eigenlijk opzoek naar een witte maar blauw is ook mooi.
Oke, wel, die ligt zeker al 20 jaar in een laatje. Moet nog wel een servicebeurt hebben maar als je interesse hebt stuur mij dan een berichtje. en geef aan wat je er eventueel voor over hebt.
Ziet er prachtig uit! is het horloge opgeknapt ?
Je mag je naam wel veranderen naar “vind wat”
Het houdt niet op: alweer een nieuwe aanwinst. Een in vrijwel nieuwstaat verkerende cal. 30L met carved crosshair ditmaal.
Thanks! Nee, volledig orgineel👌
Mooie plaat!