Fotogeniek is hij wel ondanks zijn leeftijd
Voor mij vandaag deze Camel Trophy uit 1992. Aan dit horloge ben ik heel erg gehecht en zal ik nooit afstand van kunnen doen. Ik ben al zeker 40 jaar gek van horloges, maar het echte verzamelen- en bezig zijn als serieuze hobby met horloges- begon in 1992 met de aankoop van dit toen best prijzige klokje. En nog steeds ben ik er even verliefd op…
Heel fijn weekend gewenst allemaal!
De eerste blijft voor velen speciaal,ook al wordt het een verslaving
Mag dit vantage genoemd worden?
De windlicht op de achtergrond wel… in volledige staat en intact opgegraven in Ieper België.
1918 productie jaar…
Mooi! Ik heb er ééntje met zilveren plaat incoming, op de originele JB Champion bracelet
Geweldige horloges die 1960s Sea Wolf en Aerospace modellen.
Ja cool hè, alhoewel mw. BG_ er niet veel aan vond “iel horloge” end at zegt ze eigenlijk nooit… is van de <42mm
Ah, dat is een eerdere die je hebt dan.
Hier een leuke pagina over de Zodiac Aerospace GMT
Dit staat heel hoog op mijn lijstje. Prachtige horloges met historie. De bezel is nog heel goed op jouw exemplaar!
Ja, dat en de staat van wijzerplaat en de ongepolijste maar toch “dikke kras” vrije kast trokken mijn aandacht! En nog de originele doos erbij ook!!!
Ja echt een prachtige vondst. En nu van binnen ook weer als nieuw als het goed is! Veel draagplezier
In 1 woord: Schitterend!
Wat een mooi horloge, wauw.
Dankjewel man
Meer moet dat niet zijn
prachtexemplaar … maar ligt niet in mijn doos
Als je die nog eens kwijt wil hou ik mij aanbevolen!
Zal het onthouden