Erg mooi geworden hoor!!
Mooi, en die ziet er goed uit! (Staat ook nog op m’n lijstje voor ooit/als ik een keer een mooie tegenkom)
Ziet er nog zeer goed uit!
Ik heb heel die Deepstar hype aan me voorbij laten gaan, maar deze lijkt er toch wel heel veel op. Geen VJ 23/92 zo te zien, is het dan een ander model of een opvolger van een Deepstar ?
Dit is een valjoux 92. Ze zijn gemaakt met en zonder zo’n propellor wijzertje op 9 uur.
Is ook een deepstar dit, staat op de caseback. Alleen niet op de plaat. Daar staan 2 merken op, duward en aquastar.
Dit is gewoon eenzelfde deepstar maar dan gemaakt voor de spaanse markt onder de naam duward.
De Duward- Aquastar relatie ken ik, maar … ik dacht dat de VJ92 altijd een subdial op 9 had voor de Deepstar. Net even gegoogled en zie dat Duward en Lorentz modellen zonder zijn? Hoe komt dit? enig idee? (of heb ik een leesbril nodig? )
Edit: je hebt al iets toegevoegd zie ik
RM Williams
Vandaag een afgeragde, maar zeer goed lopende Volna precision om.
Ook op de vakantie in Dresden op de rommelmarkt gevonden.
Duward en lorenz hebben ze met en zonder wijzer op 9 uur gemaakt . Net als Aquastar. Zowel in v23 als v92. Ze hebben dan gewoon geen wijzer op 9 uur geplaatst maar wel hetzelfde uurwerk gebruikt.
De reden weet ik niet, wellicht vond niet iedereen zo’n steeds meedraaiende wijzer mooi of te druk
Tnx!