Long time lurker wordt lid: Dustydoll! Hi allemaal!

Ook hier Marjolein, welkom op dit prachtige forum vol informatie en inspiratie.

Een mooie tijd hier toegewenst!

1 like

Hallo Marjolein, van harte welkom op het enige échte Horlogeforum van de hele wereld! :sunglasses:

Prachtig mooie Grand Seiko! :ok_hand: Heel veel plezier gewenst hier!

1 like

Ja dat was ook precies mijn gedachte! :blush:

1 like

Welkom! Ik moet zeggen dat je wel een zeer goede smaak hebt qua horloges! De GS en de Omega,…. Wat zou daar nou naast kunnen voor de stedentrips?

1 like

Welkom Marjolein!

1 like

1 like

Welkom en goede keuzes!

1 like

Welkom! Ik heb zelf ook een Shunbun en een Speedmaster. Voel me er nooit onveilig mee ofzo maar dat kan aan mij liggen. Voor de activiteiten waarbij ik een horloge wel handig vind, maar wat meer kans heb om schade op te lopen ofzo gebruik ik mij Garmin sporthorloge altijd.
Volgens mij zijn er op het forum ook veel liefhebbers van Citizen en Seiko 5jes enzo. Vaak best leuke horloges die je ook de kop niet kosten. Komen ook weleens leuke aanbiedingen op voorbij.

1 like

Welkom als volledig lid, Marjolein.
Mooie GS en gel(i)(e)efde Speedmaster.

1 like

pp7_welcome1

1 like

Welkom Marjolein. Wat een mooie GS.

1 like

Welkom marjolein, prachtige horloges heb je

1 like

Zou hem in elke geval niet dragen op de kruising van de copacabana en ipanema kan ik je vertellen als ervaringsdeskundige.

Zeer mooie band ook overigens.

1 like

welkom-home

Hoi Marjolein, welkom. Veel plezier op HF en schroom niet om meer foto’s van de Speedmaster te maken, we hebben hier ook een apart draadje Speedmaster only en de blauwe verkleuring op de bezel zal veel bekijks krijgen vermoed ik.

2 likes

Welkom en mooie Speedmaster! Zou em zeker dragen naast de GS, daar is het horloge voor bedoeld.

Mocht je meer willen weten dan kun je met een Speedmaster echt ‘down the rabbit hole’ :stuck_out_tongue_winking_eye:

Hier zijn specifieke topics over de Speedmaster (zie Speedmaster Only of bijvoorbeeld Speedmaster 101

2 likes

Welkom :+1:

1 like

Van harte welkom Marjolein :+1:

Prachtige GS, Breitling en Speedy. Mooi dat de liefde voor horloges - letterlijk - is doorgegeven. En jij zet die reis voort, de Shunbun is echt een schoonheid :heart_eyes:

1 like

Welkom Marjolein!!! Mooi verhaal en mooie horloges :ok_hand: Veel plezier op dit forum. :ok_hand:

1 like

Welkom Marjolein!
Tof horloge en gave foto!
Veel plezier hier :+1:

1 like