Longines 14K solid gold tank - Full set

Het verplichte (!) rijtje

Te koop - geen ruil aub:

Merk en model: Longines tank in 14K solid gold
Diameter: ca 22,5mm excl kroon bij ca 36mm lug to lug
Leeftijd: 1947
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 2018 of 2019
Factuur en/of certificaat: nee
Originele doos en/of eventuele accessoires: originele doos, booklet, leaflet, originele bronzen pricetag in doos
Afgehaald in regio: Kempen - B
Conditie (krassen, werking etc): In nette werkende staat. de kast heeft enige lichte ouderdoms- en draagsporen. Glas netjes, Wijzerplaat netjes. laatste revisie en onderhoud dateren van 03/2019.
Soort uurwerk en kaliber: Longines 9L, handopgewonden
Vraagprijs: 1495,00 - dit is zeer scherp geprijsd voor een full set 14K Longines uit 1947, gaarne geen onderbiedingen doen. Kijk even op chrono24 naar deze horloges en in welke staat ze zich dan bevinden!
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Super mooie Longines tank, een dresser van jewelste. Op en top een beauty.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

De timing: degelijke amplitude en beat error, strakke loop. klein positioneel verschil horizontaal - verticaal, wat perfect normaal is voor horloges van deze leeftijd. In de praktijk geeft dat een kleine afwijking van ergens tussen de 10-30sec per dag. Doe het maar een keertje na op 79 jarige leeftijd :wink:

De doos met bronzen pricetag. De bronzen pricetag is behoorlijk zeldzaam!

Booklet en leaflet. De leaflet met do’s en dont’s is super zeldzaam. De booklet is verstevigd met een reepje plaklint om te voorkomen dat ie zou uiteenvallen - was reeds zo bij aankoop.

Top horloge van een topmerk in topconditie

Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

14 likes