Hij is in Basel heel stilletjes geintroduceerd. Geen persaandacht en was voorlopig niet leverbaar. Balen!!
Maar wat is ie mooi! Perfecte maat, niet teveel bling en een zeer scherpe prijs!
Hij is in Basel heel stilletjes geintroduceerd. Geen persaandacht en was voorlopig niet leverbaar. Balen!!
Maar wat is ie mooi! Perfecte maat, niet teveel bling en een zeer scherpe prijs!
Inderdaad mooie maat. Alleen de pushers een beetje groot en de afgekapte cijfers vind ik jammer.
Die is inderdaad mooi!
Mooi hoor en gelukkig hebben ze niet nog een datum ergens tussen gefrot
Prijs valt ook nog eens mee. Ben benieuw hoe hij er en het echt uitziet.
Persoonlijk ben ik erg blij met die makkelijk te bedienen grote pushers als ik in m’n vliegtuig zit.
En grijs zeker onder de 2k te krijgen. Veel horloge voor het geld.
Deze doet kwalitatief waarschijnlijk niet echt onder voor een Speedy. Die kost toch echt wat meer…
Prachtig!
Mooie daily beter, en dat zonder datum! Samen met een Legend Diver en een Conquest 1954 vormt ie een prima all round collectie met vintage looks en relatief redelijke prijzen.
Krijg de kriebels van die 2 en die 4., 10
Daarbij lijkt het wel of ik naar een Sinn zit te kijken. Dan liever een Sinn.
Ik vind hem zeer geslaagd.
Ben wel bang dat die pushers flink uitsteken, ik draag m’n horloge vrij ver richting m’n pols en dan is dat toch iets minder
Snap niet helemaal waarom je deze Sinn erbij haalt… Die heeft niet eens dezelfde subdial indeling.
Dan kun je elke chrono wel over een kam scheren.
Niet?
Dat snap je niet?
Dat snap ik niet…
Maar goed. Hij is supermooi.
Sorry hoor. Ik heb het over die eeuwig afgeknipte cijfers op zo’n duur ding.
Daarom liever de Sinn. Ook al lijkt ie er in het geheel niet op nee. Je hebt gelijk.
Dank je.
Dat Sinn vrot er nog een hele dag/datum tussen met de cijfers nog ‘intact’.
Maar neuzel lekker verder.
Onderhand wel beetje klaar mee.
Je haalt er zelf nog weer zo’n afgekloven Speedy bij…
Hijs mooi. Kopen zou ik zeggen.
idd erg mooi en jammer van de cijfers
Lol, teentjes getrapt?
Hij heeft wel gelijk. De dial is niet eens hetzelfde. Bij die ouwe afgeklovenSpeedy wel.
Mooie klok, en gelukkig geen faux patina lume.
Dat grote oog komt de afleesbaarheid natuurlijk ten goede, maar ik zou denk ik toch liever een symmetrische chrono hebben.
Papieren zakje pakken en rustig inhaleren. Alles komt goed! Echt!
Als er iets geen origineel ontwerp is dan is het die Sinn. Dat is werkelijk compleet gejat. Geeft verder niks. Mooi is en mooi en lelijk is lelijk, mag iedereen verder zelf beslissen.
Nice! Een flieger maar net even anders! Iemand er al eentje in de grijze markt gespot?