Prachtig horloge met een erg originele twist: de oversized 30 minutes register. Leuk! Bedankt voor het delen.
Mooi hoor, ik dacht btw ook eerst aan een Sinn Chrono
Dank voor het delen.
Zeker geen miskleun voor die prijs!
Smaak verschilt natuurlijk en hij is absoluut niet lelijk, maar ik betrap mezelf erop dat elk horloge met cijfers bij de uurmarkeringen mij direct afstoot. Of dat nu alleen 3,6,9 is, alleen even getallen of volledig: nope.
Het ging onbewust maar heb ze uiteindelijk allemaal verkocht; nu alleen nog met markers, verder niets.
Het leidt voor mij persoonlijk teveel af vd andere mooie details en eigenlijk is het na je kleutertijd ook overbodig qua klokkijkenā:rofl:
Mooi horloge.
Heb toch mijn twijfels bij het onderscheidende feature -de bigeye-.
Of is de kroon te klein?
Dat kan ook
Ik zag ook een Sinn tussen de spleetjes van mijn ogen. De Sinn vind ik bovenal fraaier.
het matte van de kast spreekt me wel aan
En fraaiere pushers niet te vergeten.
Die mag er wezen!
Oeps foutje
Heel mooi, jammer van die 41 mm.
Ik vind dat echt te groot voor eeen chrono.
zag hem net voorbijkomen op W&W, en was even nieuwsgierig of ie hier al gesignaleerd was. Ja dus, ik lig weer achter.
Wat een schitterende chrono. Geen overbodige dingen als datum, teveel letters, dat soort dingen. Gewoon een superstrakke āprecies-genoeg-niet-teveel-retroā chrono in een perfecte maat.
Wishlist!!
ik mis wel het mooie Longines-embleem, de zandloper met vleugels, dit zou toch meer cachet geven vind ik
het is voor mij als een Rolex zonder het ākroontjeā
Doet me direct denken aan een Victorinox Infantry Vintage Chrono.
Ik kwam dit horloge pas gisteren tegen op Instagram, schitterend. M.i. een erg fraai design en staat dan ook vanaf heden op mān wish-list!
Hij is op het eerste gezicht wel mooi. Ik begrijp alleen de gedachte achter die grote subdail niet. Waarom? Daardoor ook nog eens de afgesneden cijfers. Niet voor mij, met gelijke subdails zou hij mij meer aanspreken denk ik.
Remake van een vintage pilotenhorloge. Deden veel op de chrono en is zo makkelijker af te lezen. Toen had je nog geen Lemania 5100
Ja en nee. Longines had vroeger een big eye en dit is een hommage/remake (kies wat je wil)