dus gewoon ordinair jatwerk van zenith zijn kant
Nee, de Zenith is Big eye en daarnaast weet ik niet of Zenith in het verleden een vergelijkbaar horloge heeft gemaakt waar deze pilotenlook op gebaseerd is.
Ik vind die Longines mooier, en 2,5k os veel balue for money. De Zenith lijdt aan het “schele panda syndroom” compaxen tever naarbinnen, wel een gaaf manufacture highbeat uurwerk!
Zijn al voor rond de 2K te krijgen op Chrono. Prachtig horloge maar wel een dikkertje met z’n 14.5mm.
Ja, daar zag ik ze ook voor staan, maar zijn dat betrouwbare aanbieders…?
Via Trusted Checkout durf ik het wel aan, is nu gratis, vroeger 3%. Al 3 horloges zo gedaan, gaat prima. Ik moet wel zeggen dat ik landen selecteer die dichter bij huis zijn zoals Duitsland, UK en België.
Heh? Gratis? Sinds wanneer? Meen dat ik altijd 2,5% heb moeten betalen
Oh joh, dank!
Ik heb deze week via Trusted Checkout besteld, inderdaad geen bijkomende kosten.
@ TS deze al gezien met column wheel ;
https://www.boumanonline.nl/horloges/longines-saint-imier-automaat-met-column-wheel-41mm-l27524526
True that.
Ik heb al eens zitten neuzen op Chrono24
Big Eye heeft ook een kolomwiel btw
Die Zenith is nogal een poepje mooier.
Laat de 3 en 9 afgekapt zijn, dat stoort me hier niet. Ik houd sowieso meer van chrono’s met twee subdials.
Ik wist het wel voor 2500 ballen. Hanhart. Ook nog eens DIN 8310 Wasserfest.
Maar wel een stuk groter…
De 40mm versie kan net.
Ja klopt, de Hanhart is niet heel groot maar heeft wel lange lugs. Daardoor draagt ie groot (voor mij dan).
Volgens dit review is hij 50mm van lug tot lug. Dat is groter dan volgens de eerste berichten en met een kleinere diameter dan de Speedy Pro ook langer van lug tot lug. Zou jammer zijn.
Kan het mij bijna niet voorstellen
Wellicht even op YouTube navragen bij reviewers van dit horloge