Thanks heren!
Helemaal niet verkeerd! Wel onverwacht
Junghans is in ieder geval heel fraai.
Ben bekend met de modellen. Dragen allemaal superfijn. Stijlvol is het ook.
Geniessen Sie den Uhr
De longines tuxedo is gewoon prachtig. De lange lugs trekken de aandacht naar de dial. 38,5mm met bijna 50mm l2l. Heerlijk en hij krult om de pols. De afgesneden 6? Tja, maar als de small seconds lager had gezeten had het niet geklopt.
Niet lager maar een grotere diameter van de subdial en die halve zes beslist weg.
Gezien de prijs moet hij wel mooier zijn
Deal met Tom helaas afgesprongen want blijkt geen saffier.
Heb zwaar getwijfeld, had de overschrijving toch al gedaan- maar saffier blijft voor mij toch een must. Heb het afgezworen na de verkoop van mijn Combat, het heeft zeker zijn toffe kanten maar voor mij te fragiel. Een van de redenen ook dat ik pas voor vintage. Bol saffier is voor mij echt het ultieme. En met zo’n horloge als de Max Bill moet je daar geen consessies in doen denk ik. Bedoeling is ook om hem echt als daily te gebruiken, voor mij geen horloge ‘voor erbij’.
De Tuxedo heeft wel saffier, dus hou hem nog op het lijstje. Zal hem moeten passen.
Hij is eigenlijk bijna nooit ergens op voorraad of leverbaar. Bij longines zelf was hij ook lang niet leverbaar. Ik heb de mijne in Duitsland besteld.
Op voorraad
Klopt, zag dat hij ook weer bij longines leverbaar is… Trouwens…die prijs!