Longines Legend Diver 36mm

We hebben niet allemaal dit soort polsen

4 likes

Zouden ze nog versies in andere kleuren dan purper uitbrengen? Dieprood of blauw lijkt me geweldig, in 38mm, zonder datum…

Voila, in ‘burgundy’:

9 likes

Ze worden eindelijk wakker in Zwitserland, horloges voor mannen die niets hoeven te compenseren. :+1:t3:

12 likes

:laughing: :+1:

Oeh, deze is wel fraai zo. Beetje tropical :+1:

De keuze wordt er niet makkelijker op…
Als vrouw spreekt mij deze wel aan. Goed gemarket Swatch Group :grimacing:

1 like

En de Oris Big Crown Pointerdate 36mm ook! Met mijn luciferhoutje-polsen ben ik blij met deze trend.

1 like

Nog steeds heel blij met de no date

8 likes

Hier ook

3 likes

Vind deze echt tof, zou er moeiteloos mee kunnen lopen.

Goed punt, net als de neo van meistersinger voor dames zou zijn. Vind die kastvorm erg fraai. Alleen jammer van de datum.

Maar idd waarom mannetjes of vrouwtjes horloges. Je kijkt em toch niet tussen de lugs?

Gewoon maten weergeven en dan ieder zelf bepalen of ie t mooi vind. Zelf vind ik het niet elegant als een dame een luminor 44mm draagt, of een man een 34mm horloge. Maar das persoonlijke smaak. Soms draag ik wel eens even een ww2 34mm puur voor de oude feeling. Dus snap wel dat er om allerhande redenen een voorkeur voor kan zijn.

1 like

:smile:

Hier ligt ie in de kist na aanschaf van een nieuw klokje, maar gaat zomaar niet weg. Ze worden ook steeds schaarser die Nodates.

Ik vind de 36mm met lichte wijzerplaat echt schitterend overigens. Die paarse snap ik niet zo eerlijk gezegd.

Is het niet veel leuker never mind voordeliger om een mooie echte SuperCompressor in 36mm te kopen en mooi te laten restaureren?
Heb je een veel unieker horloge met een kast die een prachtig technisch ontwerp heeft in plaats van een simpel kastje.
image

5 likes

Was deze LLD 36 toch een beetje aan het volgen, en vroeg me af wanneer deze nu beschikbaar gaan zijn.

Belgische dealer informeerde bij Longines en blijkt dat ze pas vanaf december 2018 starten met de leveringen (wereldwijd).

Dus nog wel een tijd wachten… :face_with_raised_eyebrow:

Vaak duurt het wel zo lang ja.
Zelf ben ik niet zo’n schuiver, maar Augustus-December is voor de flipperaars genoeg tijd om meer dan één horloge te kopen en te verkopen. Als het geld in je zak brandt kun je dus best wat anders uitproberen en tegen die tijd verkopen. Allicht moet het dan liefst wel gebruikt en een beetje courant zijn.

Awesome! Is it for sale?

Iemand hier ondertussen een 36mm in zijn/haar bezit?

Hah, inderdaad.