de Yema roep is dusdanig luid, dat er toch nog e.e.a. plaats mag maken voor een volgende Yema
Het verplichte (!) rijtje:
Te koop
Merk en model: Longines mainliner
Diameter: ca 38,5mm
Leeftijd: 1944 → “. It was invoiced on 19.8.1944 to the company Longines-Wittnauer Watch Co., which was at that time our agent for the USA.” aldus Longines
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): in de loop van 2012
Factuur en/of certificaat: nee
Originele doos en/of eventuele accessoires: nee
afgehaald in regio: Kempen
Conditie (krassen, werking etc): In nette vintage staat. Vergulde kast met ouderdomssporen. Glas netjes en mechanisch in topconditie, zopas gereviseerd:
Soort uurwerk en kaliber: Longines 10.68z, ook gekend als Longines 10L, handopgewonden
Vraagprijs: 695,00. Gaarne niet onderbieden de prijs is scherp, heel scherp.
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Zeer fraaie Longines mainliner uit lang vervlogen tijden. Een beauty in al zijn facetten en zeldzaam. Dit is een historische stukje Longines geschiedenis. Het ontwerp was zijn tijd ver vooruit en straalt ook vandaag nog steeds klasse en elegantie uit.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.