Longines of Omega??

Hee leuk, nog iemand met allebei.:smiley:
Zie post 30

1 like

Nou ben je me kwijt.:smile:

1 like

Niet voor iedereen.:wink:

Als je meer premium wil raad ik je aan Omega ook maar over te slaan.

1 like

18cm

1 like

Nog niet
Want ze hadden de 39 mm niet.
Dus ff afwachten.

1 like

Trek anders de keuze-mogelijkheid eens open…

• Wat is je budget-vork
  • Wat is je pols-omtrek
  • Welke vibe zoek je? Chique/sportief?
  • Bekend luxe-merk? Of luxe uitstraling?
  • Wat voor water resistance wil je?
  • Voorkeurs-kleur? Zwart?
  • Moet het een duiker zijn? Of mag fieldwatch ook?
  • Wat is je budget-vork. Max max 4 / 4.5k
  • Wat is je pols-omtrek 18cm
  • Welke vibe zoek je? Chique/sportief? Casual sjiek, alleskunner, iets wat ik overal bij lan dragen
  • Bekend luxe-merk? Of luxe uitstraling? Bekend merk
  • Wat voor water resistance wil je? Niet belangrijk
  • Voorkeurs-kleur? Zwart? zwart
  • Moet het een duiker zijn? Of mag fieldwatch ook? mag ook iets anders
2 likes

En dan uitkomen bij een seamaster…?

Haal dan een aquaterra.

5 likes

Ok, zwarte GADA van een bekend merk, 18cm pols is zeker niet smal, en max €4,5k, daar kunnen we wel wat mee!

Ik ga even aan het denken.

2 likes

Dan zou ik voor de BB54 of de Pelagos 39 kiezen. Maar die zijn beiden weer een stuk duurder.

Water resistance niet belangrijk vinden maar wel kiezen tussen een Seamaster of Hydroconquest? Is het dan de stijl van duikhorloges die je aanspreekt?

Heel ruim binnen budget, de Sinn 556i:

Hij wil een bekend merk.

1 like

Klopt ik vind het model gewoon mooi. Mijn voorkeur gaat uit naar het laatste model van de seamaster alleen ben ik bang dat de 42mm te groot zal zijn. Binnenkort maar eens bij een winkel langsgaan om dat uit te sluiten.

Mocht de omega om die reden af vallen dan zou ik mogelijk verder kijken naar het vorig model met een kleinere diameter… of Longines HC of Tudor :slight_smile:

Het is een groot lomp ding. Ik vind het model ook gedateerd. Tudor Pelagos en BB54 zijn gewoon mooie GADA’s.

Die Aquaterra vind ik ook een betere optie.

Maar Breitling en Tag Heuer zou ik ook eens bekijken. Een willekeurig voorbeeld.

2 likes

De Black Bay 58 Blauw of zwart zijn heerlijke horloges en zeker bereikbaar binnen jou budget.

39mm, fijne premium band.
Ik heb zelf een 17 1/2 cm pols.

7 likes

Kijk eens in het blauwe gedeelte en oriënteer je in alle rust op de diverse opties

3 likes

Klopt, zeker geen overhaaste beslissingen nemen en eerst lekker gaan passen en zien welke het fijnste op je pols zit.
Er komen regelmatig prachtige horloges in het blauw waar de eerste afschrijving al gedaan is.

2 likes
1 like