Ik heb een bestelling voor een Hydryconquest uitstaan, dus binnenkort ben ik weer van de partij! @TiBrew
Jaaa
Welkom terug alvast. Ik ben benieuwd!
NA :deze vintage Admiral met L633.1 is mijn eerste horloge om hier op HF te tonen. De wijzerplaat is - afhankelijk van het licht- grijsblauw of blauwgrijs (doet denken aan dd conference van Henk Elsink over het demonteren van een bom…ja ik ben zelf ook ‘vintage’

Binnenkort ’ krijg’ ik van Longines een moderne, quartz presence omdat ze mijn vintage 70’s electronische longines niet konden repareren, met bijbetaling maar toch te goede aanbieding om te laten liggen…
Mijn eerste Longines, vandaag gekocht bij ten2two. Ik hou van het sobere uiterlijk, maar mooie techniek van binnen.
Ik ga dit topic een beetje volgen, benieuwd of ik nog wat extra te weten kom over de Conquest VHP:
Gefeliciteerd! Mooi horloge. Geniet ervan!
Mooie aanwinst!
@Floydian67 en @anon34385602, dank, ik heb er vandaag al veel plezier van, alleen al hoe hij draagt en ernaar kijken. Leuke toevoeging
Feliciteer je vader maar namens mij, mooi die two tone wens hem veel draagplezier. Je vader en jij hebben een goede smaak
Gepast van de week, maar niet gekocht, omdat deze teveel lijkt op de Longines Master die ik onlangs heb gekocht. Zag echter zojuist in het topic show volle maan met je Moonphase prachtige horloges voorbij komen en dan gaat het toch kriebelen

Heerlijk horloge en band. Vlindersluiting was even wennen, maar ligt wel mooi plat.
Maar de witte is ook heel fraai, ik vrees dat ik iets conservatiever ben.
De blauwe lijkt mij ook wel wat.
Ik vind de blauwe het mooist, maar heb nu een 36mm en die vind ik qua maat eigenlijk wel heel lekker. Die was er helaas niet in het blauw (en inmiddels zijn alle 36mm VHP’s discontinued).
Maar moet zeggen dat de witte me ook heel goed bevalt! Zwart werkt eigenlijk altijd
Sportief pookje.
Wat grappig en toevallig dat we naast passie voor de HydroConquest ook (passie voor) Peugeot hebben (ik heb een '17 208). Eeeerg blij mee.