Longines only (Deel 1)

Dank voor de tip, maar ik wil graag de moonphase erop. Dit model is trouwens een 41mm. Hoewel ik nog moet passen, gaat mijn voorkeur voor nu naar 44mm.

1 like

Wow, top bedankt voor de clarificatie. Van 888.4 en 888.5 wist ik… 888.3 was mij niet bekend.

Correctie

Ik ga het nog gecompliceerder maken :rofl:
De eerste Hydroconquest modellen met keramische bezel (zwart, blauw, grijs) hadden een L888.2. Blijkbaar had de groene die later uitkwam een L888.3. Verschil tussen de .2 en .3 zou ik echt niet weten… Ik wist tot zojuist niet dat er toen ook al verschillende versies waren.
Vervolgens kwamen vorig jaar de two-tone modellen met de .5, waarna een een tijdje later stilletjes alle andere kleuren naar de .5 werden geupgrade.

2 likes

Was benieuwd welke er in mijn ldd ligt dus gisteravond laat nog de doos gepakt en op de tag gekeken, daar stond alleen maar 888 op. Maar volgens mij zei de verkoopster 888.5…

1 like

Precies. Mijn HC is helemaal in de stickers aangekomen en daar zat dit prachtige ding aan, dus ik wist zeker dat ik een nieuwe L888 had :blush: (en wat ben ik toch blij met mijn HC)

2 likes

En nu ben ik stiekem in afwachting van weer een reeks mooie foto’s van de HC van @TiBrew :upside_down_face:

2 likes

Haha! Nou ik heb 'm toevallig weer om vandaag na een paar dagen Big Eye :slight_smile: Een plaatje gaat zeker nog volgen. En zoals je al zei :point_down:

1 like

Was gelijk gaan kijken in de doos.:+1::+1::grin:

2 likes

Fijn!! Heerlijk uurwerk is het ook.

(De planten in m’n tuin doen het niet zo goed meer :sweat_smile:)

@anon23521125EV hoe bevalt jouw HC tot nu toe weer?

17 likes

Smul smul. Prachtige foto’s weer! :ok_hand:

1 like

Uitstekend. Alleen werkt mijn camera (een Panasonic Lumix uit 2013) niet helemaal meer mee, dus de foto’s laten nog even op zich wachten.

2 likes

Ik heb hem sinds een jaar ongeveer en ben er zeer tevreden mee. De techniek is natuurlijk prima, maar ik heb hem vooral gekocht vanwege het model. Ik kan hem je dus aanbevelen.

10 likes

Even tijdens de wandeling

6 likes

Crosspost vanuit mn voorstel topic, wat een heerlijk horloge is dit zeg!

33 likes

7 likes

12 likes

Blauw met groen rubber? Kan het niet goed zien.:slightly_smiling_face:

1 like

Grijs met grijs :wink:

11 likes

12 likes