Longines only (Deel 1)

12 likes

Ik mag eindelijk meedoen.

Xpost van mijn nieuwe aanwinst

17 likes

Post van gisteren wdwvd:

Groeten van het balaton meer

19 likes

Tijd voor een archiefplaatje :star_struck:

28 likes

Wat een prachtige foto van een prachtig horloge! :heart_eyes:

1 like

Welke is je het liefst? Deze of de big eye? Ik overweeg 1 van de 2 maar kom er niet uit.:slightly_smiling_face:

1 like

Nou… grappig dat je het vraagt, want ik had net vlak daarvoor de Big Eye in het blauw gezet.

Sneak peak :shushing_face:

Ik denk dat mijn antwoord hier uit blijkt haha!

20 likes

Wat heb je gedaan :joy:

1 like

Toch weer terug naar de Spirit Chrono? Goede keus :wink:

1 like

Erg mooi, gaaf horloge, maarrrr zo jammer dat ze die datum er zo tussen gepropt hebben, een datum op die positie vind ik op zich niet erg maar nu is het wel erg krap allemaal. Zou voor mij een dealbreaker zijn.
Anyway, blijkbaar stoort het jou niet anders had je hem niet gekocht :-).

1 like

Ik zag het.en had mijn antwoord…:grin:

1 like

De datum op de chrono en de afgekapte cijfers op de big eye… Beide hebben iets wat me denk ik gaat storen. Niet de plek van de datum maar de zwarte ondergrond…:thinking:

Bouman heeft nu een goede deal op de chrono…Ben ook bezig met de tuxedo maar vindt die erg prijzig.

Tja… Uiteindelijk is dit toch het tofste horloge dat ik heb gehad.
De Big Eye is ook echt een topper, deze is gewoon tijdloos mooi. Kan hem zeker aanraden! Hij is ook veel draagbaarder dan de Spirit. Maar de details op de Spirit zijn echt op een ander level… Al die opgelegde elementen op de plaat, de rode accenten, de uitsneden van de ruit indices. Het heeft gewoon een soort “Wauw-factor”. Zelfde voor de andere horloges in de Spirit lijn.

Stoort mij inderdaad niet. Ik vind de positie niet de mooiste, maar ik gebruik een datum op m’n horloge toch wel vaak. Pluspunt in dit geval vind ik wel weer de pusher op 10 uur waarmee je de datum verzet. Ik vind dat visueel echt weer wat toevoegen.

2 likes

15 likes

Top, zo naast elkaar… Kan ik es goed kijken. Heb jij in Zwitserland nog toevallig goede deals op Longines gezien? Wij vertrekken maandag… Eerst mijn horlogejeuk krabben en dan door maar Italie…:+1:

1 like

Zie evt. ook mijn topic van afgelopen jaar m.b.t. de Spirit :slight_smile:

Haha doe je goed! Buiten mijn tripje naar Longines heb ik helaas geen tijd gehad voor andere horloge-activiteiten in Zwitserland. Volgende keer wellicht.
Ga je ook nog langs Longines?

Das wel de planning…:+1:

1 like

Leuk! Ben ik niet meer de enige.

10 likes

Goedemorgen op deze regenachtige dag

11 likes