Even een GIF van de meest unieke functie van dit horloge:
Hierdoor mijn schrijven dat longines naar een ander prijssegment wordt geleid net zoals ze voorheen met omega gedaan hebben. Uit een bron vernomen dat omega hoger gepositioneerd lees duurder gaat worden…
Heb deze ook. Heb af en toe dat de tijd (als ik ‘s morgens wakker wordt) een halfuur later staat. Datum staat nu ook op 16 ipv 14.
Wat zou dit kunnen zijn? Horloge is van april 2022
Ik heb werkelijk geen idee, gelukkig heb je 5 jaar garantie… Terug naar de juwelier met dat ding.
Weet iemand waar ik de stalen en titanium banden kan vinden? Op de site van longines kom ik niet verder dan nato’s en leder banden. Of eventueel de referentienrs vd titanium band en de stalen band voor de mastercollection beide 40 mm en aanzet band 21mm…
Thanks, maar die site ken ik en is voor originele banden duurder als rechtstreeks bij longines.
Beetje laat, maar wat is een pr meter?
Power reserve
Ah bedankt, die zag ik niet op dat horloge, volgens mij was dat de secondewijzer.
Die zie je hier niet vaak… Die wil ik nog een keer…
Kan hem zeker aanraden, paar maanden in mijn bezit nu en zeer blij mee met deze tonneau.
Vind em alleen aan de prijzige kant… Heb een shortlist met 3 longines die ik nog bij wil. Tuxedo komt eerst.
Ja hij is prijzig idd heb de Longines tweede hands voor een mooie prijs kunnen kopen dat scheelt weer. Een Longines Tuxedo zeer mooi horloge ook zeer strak. De Spirit Chronograph staat op mijn lijstje, maar moet nog even doorsparen voor het horloge potje genoeg gevuld is.
Bij een AD of zo? Voor mij word het de zulutime, met groene bezel…
Bij Clockwise in Hellevoetsluis. Zulutime toevallig bij mij 2 weken geleden ook in het vizier gekomen zeer tof model ook. Al dat moois je word er bijna hebberig van😉.