Longines only (Deel 1)

Perfect weertje om nog even in de tuin te werken met de HQ 39 om!

8 likes

12 likes

Heeft iemand deze op het HF?

3 likes

Volgens mij is de kast hetzelfde als die van mij hierboven…Mastercollection. Heb jij die?

Nee, maar vind hem wel erg mooi, zie hem niet vaak voorbij komen. Nu mooie aanbieding bij bouman gezien.

Afgelopen dagen de LLD een op een groene NATO gedragen.

Vind de kleur erg goed passen. Maar NATO iets minder. Het is een erg drukke/stoere band die minder past bij deze vrij elegante duiker. En vind het materiaal ook niet echt passen bij de ‘tijdsgeest’ van het horloge. Canvas staat m.i. beter.

Zit meer aan een single pass canvas te denken zoals.

Andere die me leuk lijken zijn een beetje een vintage leer. Ik zie op veel foto’s de originele 7042 op zo’n band.

Leren band

Of een FKM ‘Tropic’
Tropic rubber

Maar leuk horloge om op veel straps te proberen!

6 likes

Ik zag de foto en dacht gelijk, nee! Gelukkig was het een probeersel…Ik heb em zelf ook en draag em met 3 verschillende banden.:+1:

Was die aan mij gericht? De NATO kreeg ik erbij van de zeer aardige verkoper, dus idd gewoon even proberen.

Dit is ook een aardig bandje denk ik. Heb al de zandkleurige en die staat erg mooi.

2 likes

Ja, sorry was voor jou. Dat bandje is dan weer wel leuk.

Kun jij je ldd es op zie zandkleurige zetten en hier posten? Ben wel benieuwd.

Vimd het mooie combi!

12 likes

Ja, ben het met je eens. Welke band is dat?

Archer Watch Straps van Amazon

[Linkje](Archer Watch Straps - Replacement… https://www.amazon.nl/dp/B07S2WBVTV?ref=ppx_pop_mob_ap_share)

1 like

Lekker een paar stralen herfstzon op de VHP.

3 likes

15 likes

8 likes

6 likes

Het zou leuk zijn als hier eens een tuxedo voorbij kwam, liefst op de pols.:slightly_smiling_face:

Bij deze…:joy::joy:

21 likes

:+1: zo mooi. Ik blijf em uitstellen en kijken of er ooit 1 in het blauw komt.:slightly_smiling_face:

1 like