In nijmegen bij pijnenburg ligt deze tot maandag met 20 procent korting…Alle voorraad daar…
Dank voor de tip Pieter. Ik was vandaag bij van Baal. Niets gekocht, maar ….
Ook niks gekocht maar mms dat ik nog terug ga voor de zulu…
De Spirit zulu time met de groene bezel zat al lang in mijn hoofd dankzij alle promotie en reclame waarop deze afgebeeld staat. Ook een prachtig horloge, zeker met 20% korting
Die hadden ze dus niet… anders had ik nu een na..Ze hebben em voor mij besteld zodat ik die es in het echt kan zien want dat is nog nergens gelukt.
Goedemorgen @APMV en @Pieterswatch, ik begin me een beetje een influencer te voelen…, geintje hoor, maar wel leuk dat jullie de spirit ook zijn wezen bekijken. Heb hem nu een paar dagen om de pols en het blijft een absolute schoonheid die ook nog eens zeeeeeer nauwkeurig loopt. Heb nu al besloten mijzelf de Zulu met de groene bezel cadeau te doen tijdens de Kerstdagen.
Ben benieuwd, de ad heeft voor mij de tuxedo en spirit besteld en kan vd week komen passen. Dacht dat ik de spirit op 37mm wilde, maar die is me echt te klein. Als ik een spirit ooit nog koop word het de titanium, puur omdat ik de datum niet op 3 wil hebben. Dat is een dingetje voor mij.
Deze is zo mooi….
Uit mijn collectie is dit mijn favoriet, het draagcomfort is precies goed
€2550 nog in de aanbieding tot en met morgen. De zulu time met de blauwe bezel
en stalen band ook. Deurne te doe voor je?
Ja, bedankt voor de tip. Deurne is 30km max…
Mooi hoor! Dit is toch de titanium? Als het de titanium is, heb ik hem gepast. Afgehaakt op de kaatgrootte. Wellicht binnenkort een blauwe 37 mm aanschaffen.
Deze is op staal, titanium is no date. 37mm heb ik gister gepast, veel te klein voor mij op 17,5 cm polsen, vond de juwelier zelf ook… Als je snel bent, kun je hem vandaag nog met 20 procent korting bestellen bij pijnenburg in Eindhoven.
Ok, nu twijfel ik. Ik heb ook 17,5 cm polsen, maar vond de 40 met die mega lugs veel te groot. Bedankt voor de tip in ieder geval!
Zie nu dat ze smaandags gesloten zijn. jmmr, blind kopen doe ik niet…
Ja, die is heel mooi in zijn eenvoud. Als het woord “automatic” er niet op zou staan was het echt een cleane dial geweest.