Longines only (Deel 1)

Ik wou het niet zeggen.:grin: Kun je es bij de zulu naar de plaats van de datum kijken? Het viel me gister met passen ineens op dat die iets te hoog zit en dus de ronde lijn van de cijfers een beetje verbreekt. Ik kan het niet meer onzien.:see_no_evil:

1 like

Dat is vooral een smaakdingetje. Ik heb ook 17,5 cm polsen de Spirit 37 mm stond juist top. Ook de juwelier beaamde dat. De 40mm kan op zich, maar vind ik te lomp (ja, kwestie van smaak). :wink:

1 like

Oh zeker, tuurlijk is het smaak, mij stond de blauwe niet maar wil em toch echt met zilverkleurige dial. Misschien was die blauwe een afknapper omdat ik deze blauwe heb. 40mm, jij vindt die maat te lomp maar ik vind het mijn fijnst zittend horloge.:slightly_smiling_face:

12 likes

40mm vind ik zeker niet lomp, maar de Spirit 40mm wel omdat de lugs bij dat horloges best lang zijn. :slight_smile:

Het horloge dat jij laat zien zou ik zeker niet te lomp vinden. :ok_hand:

1 like

Vanaf vandaag kan ik ook mijn eerste Longines eens posten :slight_smile: Vol bewondering hier al vele mooie watches mogen bezien :heart_eyes:

21 likes

Gefeliciteerd Kenneth

1 like

Welkom op het mooiste gedeelte van hf.:slightly_smiling_face:

3 likes

Tx!!

Haha …. Zalig … komt goe :stuck_out_tongue_winking_eye: Tx!

2 likes

19 likes

18 likes

Iemand die van zijn heritage af wil?

1 like

image

Ik heb die van mij laatst verkocht en nu heb ik de zwarte zoals je kon zien in het vorige bericht. Heb je eigenlijk niks aan, want die ik hou ik voorlopig zelf. :sweat_smile:

Deze zou nog leuker zijn.

longines-heritage-classic-black-sector-dial-1024x786

15 likes

Ik vind die kastvorm prachtig. Én de kroon. Mooi subtiel en niet zo’n joekel als bv bij de Hamilton Murph.

2 likes

Haha bedankt voor de plaatjes :smile:

1 like

16 likes

Kan het gezocht topic nu weer dicht dan? :rofl: :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Deze week de band strakker laten zetten d.m.v. de micro adjustement. Zit nu weer als gegoten.
Foto met m’n nieuwe mobiel gemaakt:

11 likes

Efkes hier ook eens posten :stuck_out_tongue_winking_eye:

12 likes

Hydroconquest squad :sunglasses:

8 likes

Zijn hier nog longines spirit 37mm eigenaren?

Denk namelijk dat ik er 1 wil :grinning:

18 likes