Denk dat je dat voor jezelf moet uitmaken, je kan er alle specs wel bijhalen maar uiteindelijk moet je erop kijken en moet je volgens mij dus kiezen welke je het mooiste vindt
Voor mij persoonlijk de flagship maar die is wel “dressier”, de master collection is meer een all rounder qua looks
Beiden zijn schitterend dus je kan qua looks niet verkeerd kiezen denk ik
Flagship 100%. Ziet er veel tijdloze uit en is ook echt 10 x cleaner uitgevoerd. Al die cijfers bevallen me niet op de master collection en die afgesneden 6 om plaats te maken voor de datum
De exemplaren uit de jaren zestig en zeventig die nu over de werkbank bij mij komen lopen allemaal goed en na een beurt nog beter.
Als er een beetje opgepast is, dan zien ze er ook nog goed uit ook.
Tijd zal de echte test zijn, maar als merk wat direct onder Omega in de Swatch Group pyramide staat, doen ze wel hun best om kwaliteit onder de motorkap te stoppen
Ik zocht een blauwe hydroconquest…
Begonnen met een zwarte conquest, toen een zwarte hydroconquest en als laatste een zwarte staal/gouden hydroconquest.
De staal gouden was een gok maar uiteindelijk draag ik deze vrijwel dagelijks.
Paar jaar geleden. Voor deze verlaagde prijs blijft hij wel binnen het forum namelijk bij de huidige eigenaar.
Even gekeken. Vierenhalf a vijf jaar geleden. Gekocht en verkocht rond de 800 euro. De nieuwprijs is ongewijzigd dus Longines doet een soort Rolex zo lijkt het met tweedehands horloges.