Flagship
Hands down
Flagship
Hands down
Duidelijk een conversation-starter-combi
Hij is voornamelijk heel praktisch voor een studentje. Hij kan rustig en zonder zorgen mee de kroeg in
Paarse lizard?
Volgens mij kan er heel veel met deze wijzerplaat. Van lichtblauw tot cognac. Zou persoonlijk voor een strakke band gaan zonder reliëf of vulling.
Is iets te.
Deze is wel mooi vind ik.
Rios bedford
Wel een tip, check je horloge goed in de winkel als ie terug is van service.
Laatst mijn Hydro voor service gestuurd, kwam terug met afgebroken sluiting.
Toen ik terug ging, kreeg ik de mededeling, meneer we weten niet wanneer dit gebeurd is, hier, bij service of bij u thuis. Toch hebben ze hem opgestuurd, en zie nu dat ie gewoon gerepareerd wordt.
Maar was nog een aardige stevig gesprek met de medewerker.
Als we dan toch met zijn allen nadenken over bandjes … Heeft iemand tips voor deze? Heb het originele velvet-sailcloth bandje en wat natos maar zou graag een lederen bandje met een verloop van 22mm naar 20mm toevoegen aan de opties. Iemand een leuke suggestie?
Een cognac struisvogel lijkt mij erg mooi. Dan heb je wat bijzonders in combi met een relatief rustige kleur.
Leuk artikel over de Longines Weems Navigator, leuk stukje geschiedenis en een review.
Een isofrane in een van de kleuren die ze hebben?
Blauw, geel, groen, oranje…?
Mooie banden alleen de prijs staat mij enorm tegen. Ik heb een hoop Barton en Archer rubberen banden, weliswaar in 20mm voor andere horloges, en die bevallen prima. Ongetwijfeld is het een betere band en meer voor professioneel gebruik.
Ik heb er nog nooit een in mijn handen gehad(of geroken ) misschien dat ik dan om ben.
Ze zijn inderdaad prijzig. Wellicht kun je een gebruikte vinden ergens. Ze gaan tweedehands meestal voor 70-80 euro weg en dat zijn ze zeker wel waard.