Longines only (Deel 1)

Toch eerst een keer ervaren in het echt. Voor 50 euro heb je een Hirsch rubberen band die ook erg goed schijnt te zijn. :+1:

1 like

Zeker! Met Hirsch is ook niets mis.

Ik droeg mijn LLD altijd op de originele Longines rubberen band die erbij is geleverd een tijdje. (Ipv de sailcloth band)
Los gekocht voor de hoofdprijs, maar met de Longines vouwsluiting erbij toch wel erg gaaf. Jammer dat er alleen een zwarte versie van is.

Mocht ik ooit weer een LLD kopen, dan heb ik deze rubberen band nog steeds klaar liggen. :smile:

14 likes

Mooi horloge ook!

1 like

Dank voor de tip, inmiddels heb ik het horloge al enkele weken (goedwerkende) terug :grinning:

Mijn 1ste Longines: een kleine/dunne quartz

7 likes

24 likes

16 likes

LLD met nieuwe Rios band.

14 likes

15 likes

M’n pa was weer in een gulle bui… Of hij had ruimte nodig in z’n kast? :stuck_out_tongue:

16 likes

Blijft een leukert.

13 likes

9 likes

Ik doe ook mee

12 likes

Ik wil niet achterblijven :wink:

18 likes

28 likes

Na 2 maanden wachten kon ik deze vandaag ophalen bij de AD, in het echt nog mooier dan op de plaatjes!

36 likes

Zijn ze zo moeilijk te krijgen?

Ik was gisteren en vandaag in Hamburg. Elke longines ad had zowat alle kleuren op voorraad. Heb er heul wat gezien gisteren. En ook gepast.

1 like

Volgens mij beginnen ze nu uitgeleverd te worden aan de AD’s, eerder heb ik er nog nergens eentje gezien.

Erg mooi, gefeliciteerd! Hoe bevalt ie? En hoe is de stalen band?

1 like

Jaloers!

2 likes