Prachtig, schitterende band ook!
Welk type/merk is de horlogeband?
Ooit wil ik deze ook nog eens hebben
Misschein maar beter dat ik even andere prioriteiten heb haha!
Bedankt! Ik heb deze combinatie al langer in gedachten, ik had ooit een hagedis-band op een Orient Star en vond dat zo gaaf staan. Het vinden van een vergelijkbare band voor de Longines was nog best een uitdaging. Het moest een hagedis-band zijn, maar ook plat (ongevuld) en een klein beetje betaalbaar. Vooral dat laatste bleek lastig, qua looks komt een Hirsch lizard het dichtste in de buurt, maar 115 euro vond ik een beetje buitensporig. Zo ben ik uiteindelijk op Aliexpress terecht gekomen. Het is helaas geen echte hagedis, maar het lijkt er wel erg op, de kwaliteit lijkt prima te zijn en de vintage look is perfect.
Oh en 17 euro is een stuk beter naar mezelf te verantwoorden dan 115 euro
Welke band heb jij er hier op zitten?
Dat is een Tropic van Longines
Dit is toch de originele band of zie ik het verkeerd. Ik heb de mijne destijds op mesh gekocht en deze er ook nog bij geonderhandeld. De verkoopster wist niet goed hoe deze band te noemen.
Dat is wel echt een gaaf horloge zeg
Origineel in de zin van origineel Longines ja.
Maar bij deze hoort de Mesh band.
Idem, vroeg of er nog wat aan de prijs te doen was en kreeg toen de optie voor een extra band en koos toen voor de Tropic.
De Mesh band is trouwens schitterend hoor!
De mesh is bij mij op maat gemaakt en er eigenlijk thuis gelijk door mij afgehaald. Even op de tropic gehad en al snel op de colareb gezet die je ziet als ik het horloge post hier
Die mesh, aan de ene kant wil ik hem… aan de andere kant best een bak geld voor deze band.
Aangezien ik normaal een mesh niet om aan te gluren vind… behalve deze dan
Ziet er goed uit, maar deze vind ik te prijzig voor het horloge. Toch maar eens over nadenken misschien
Bij de BB58t heb ik zowel de nato als de soft touch erbi gekocht. Moet ik hiet eigenlijk ook niet zo moeilijk over doen.
Weet jij of deze er in verschillende lengtes is? Hoe lang is jouw band?
Weet niet of je de Tropic of de Mesh bedoeld?
Tropic uiteraard, milanese met rechte aanzet is niet mijn ding.
Ik heb die originele band (die ze helaas “verbeterd” hebben) en die is 115 x 75
De tropic was 2 en half jaar geleden 65 euro. De gesp 35. Gewoon bij een ad.
Nu 220