De officiele annoucement van Longines is net gepost op YouTube:
En Teddy’s reveal:
Zo op het eerste oog pakt Longines de juiste dingen aan; kleinere lug-to-lug, datumvenster op de goede plek en kleur, snelwisselsysteem op de stalen band en een vouwsluiting met verstelbaarheid op de lederen band. De dikte is ook nog acceptabel.
Ze weten heritage invloeden goed te combineren met waar ik als klant naar kijk.
Bedankt.
Komt binnenkort een Suzuki V-Strom als het goed is, maar met deze releases moet ik mij wel inhouden om die niet uit te stellen zeg…
Keuzes.
Van wat ik begreep komt de groene variant Zulu Time (hun best verkopende model) ook nog in 39mm.
Volgens mij gaat dit horloge een groot succesnummer zijn voor Longines. Kan zo snel geen nadelen spotten. Lijkt een goede tegenhanger voor de 39mm Tudor BB Pro.
(Plaatje voor de sfeer van de 42mm)
De groene is mijn favoriet
Het enige wat een beetje roet in het eten kan gooien is de dikte… ook al doen ze daar een stuk beter dan Tudor.
Hier is de groene ook favoriet! Goed dat ze die ook in 39mm released.
Denk dat we het erover eens zijn. De groene wint.
AR coating op de buitenkant van het glas, maar dat is misschien een persoonlijk dingetje
Kan uit persoonlijke ervaring wel zeggen dat het nut van saffier er niet echt meer is…
Maarja, dit ziet niet specifiek op enkel de zulu 39mm.
Is snap daar dus ook niets van. Wat is het nut? Hierdoor vallen voor mij vaak merken als Sinn en omega al af, heb weinig zin om de hele tijd tegen al die kleine krasjes aan te kijken