Dit nieuwe model is zooo mooi
Echt heel mooi idd!
Zo duur, maar toch…
Inderdaad een mooie, maar ik zie ze dan liever zonder de datums rondom de moonphase en dat lelijke ‘automatic’ mag al heemaal weg. Zou er nu echt iemand zijn die graag automatic op zn wijzerplaat ziet staan?
Als je alle automaten wegstreept met automatic op de wijzerplaat, dan hou je volgens mij niet zoveel horloges over
Dat is nogal een verschil in planning
Maar voor ons (en vooral jou, gezien je m al hebt😉), hoe eerder hoe beter.
Wauw!
En… auw!.. met de prijs 🥲
Fantastisch mooi
Dit blijft een knaller waar ik jaloers op ben.
Waar ben je? Zie dat het een uur later is.
Lefkas, Griekenland, scheelt een uur inderdaad
Even foto’s opgevraagd bij Bouman en ontvangen. Nog steeds erg mooi! Deze komt op mijn lijstje.
Weet iemand alleen waarom de prijzen van dit model hoger is dan de oude (Hydro)Conquests? Zoveel vernieuwingen in doorgevoerd? Hoop niet dat Longines binnenkort nog meer/weer haar prijzen gaan verhogen.
De prijs ligt wel redelijk in lijn met de meest recente prijsverhoging en bestaande (Hydro)Conquests toch?
De HC Ceramic is begin dit jaar van €1.650 naar €1.950 gegaan. De Spirit 37mm ging van €2.300 naar €2.700 en de Record van €3.190 naar €3.450. Denk dat dit de huidige prijzen zijn en voorlopig even geen nieuwe verhoging.
Ik vind deze bruine Conquest fantastisch en als je het vergelijkt met een Rolex OP of Omega AT lijkt het mee te vallen. Hopelijk komen ze ook met een 38/39mm model, want 41 is te groot voor mij.
Behalve een totaal nieuw ontwerp, heeft deze conquest een zichtbodem. Oh, en de bracelet is stukken fijner,imoDie tapered nu naar 16mm trouwens. Er zijn al vergelijkingsfilmpjes op yt te vinden. De prijs is een vraagprijs Ik vind die meevallen in vergelijking met de rest vh nieuwe longines spul.
De l2l is 47mm. Mss toch een kans geven? De l2l van je record is 48mm.
Heel gaaf !
Daarbij was de oude Conquest “verouderd” qua uurwerk. De huidige generatie L888 uurwerken heeft o.a. meer gangreserve en een anti-magnetische balansveer. En ongeacht of het de COSC gecertificeerde versie is lopen ze retestrak!