Longines only (Deel 2)

Zo die is inderdaad prachtig!! :heart_eyes:

2 likes

Hmm, goede tip. L2L is inderdaad doorslaggevender. Een 40mm kast vind ik geen probleem.

Heb van de week de BB58 verkocht, dus er is weer een plekje vrij voor een 3-piece collectie. Het liefst iets in een lagere prijsklasse. De Spirit 37mm was tof, maar vond ik toch net iets te klein.

Bouman is hier overigens om de hoek, dus misschien maar eens gaan passen.

9 likes

Dit kan ik beamen. 3 seconden op 4 dagen. Mijb ldd met hetzelfde uurwerk ongeveer hetzelfde. Welke L888 ligt dan in de vorige conquest?

De pest is, de 37mm is de mooiste spirit omdat de datum op 6 zit… Maar die 37m houdt me elke keet tegen als ik em probeer.Het zou wss een horloge worden wat erg mooi is in mijn doos, maar niet om de pols…En daar heb ik er al een paar van.:grimacing:

Iemand de spirit zulu 39mm al ergens live tegengekomen?

Ik meen de L888.2 t.o.v. de L888.5 in de nieuwe. Dus zonder silicium balansveer.

Mijn HC doet ook tussen de 1 en 2 seconden per dag momenteel. Echt top.
Volgens mij is het enige verschil tussen de COSC versie en de niet-COSC versie ook echt alleen maar de certificering en worden ze gewoon in hetzelfde proces gereguleerd.
Dan sturen ze gewoon de uurwerken die het strakst lopen voor certificering :laughing:

2 likes

10 likes

De officiele annoucement van Longines is net gepost op YouTube:

En Teddy’s reveal:

Zo op het eerste oog pakt Longines de juiste dingen aan; kleinere lug-to-lug, datumvenster op de goede plek en kleur, snelwisselsysteem op de stalen band en een vouwsluiting met verstelbaarheid op de lederen band. De dikte is ook nog acceptabel.

Ze weten heritage invloeden goed te combineren met waar ik als klant naar kijk.

9 likes

Bedankt.:slightly_smiling_face:

Dit ga ik eens op me in laten werken. Komt in 39 en 42mm.

4 likes

Tof hoor! Ben benieuwd hoe die op de pols valt

10 likes

Heel gaaf!

6 likes

Komt binnenkort een Suzuki V-Strom als het goed is, maar met deze releases moet ik mij wel inhouden om die niet uit te stellen zeg…

1 like

15 likes

Keuzes.:grin:

1 like

Makkelijk toch, je hoeft alleen nog te bepalen welke kleur

:stuck_out_tongue_winking_eye:

7 likes

Nog steeds de enige?

14 likes
3 likes

Van wat ik begreep komt de groene variant Zulu Time (hun best verkopende model) ook nog in 39mm.

Volgens mij gaat dit horloge een groot succesnummer zijn voor Longines. Kan zo snel geen nadelen spotten. Lijkt een goede tegenhanger voor de 39mm Tudor BB Pro.

(Plaatje voor de sfeer van de 42mm)

11 likes

De groene is mijn favoriet :heart_eyes:

2 likes