Die nieuwe Conquest lijn is echt goed gelukt. Ben alleen geen fan van de stalen band met vlindersluiting en de 21mm tussen de lugs is ook niet echt handig. Afgezien van die (voor mij) 2 minpuntjes zijn het echt schitterende horloges imo.
Is idd geen handige maat
Zelf de spirit titanium op het oog als NA en even gekeken naar leren banden en is toch zeer beperkt…grotendeels nato waar ik geen ervaring mee heb met dragen
21mm is toch prima te doen? Gewoon veel Longines’ kopen, kun je de bandjes onderling uitwisselen. uit mijn hoofd heb ik er 3 met 21mm en dan ook nog op andere merken. 19mm vind ik eigenlijk veel lastiger, die heb ik ook op een paar zitten.
Is de l2l op de 38 ook 21 mm net zoals op de 41?
Ja! De 38mm om mijn pols met een omtrek van 16,5cm
De bandaanzet is 19mm waardoor je wat meer opties hebt dan bij de grotere broer, ik denk dat dit formaat band goed past bij het formaat van het horloge. De lug to lug is een mooie 46,7mm!
Heel erg vet! Blauwe plaat staat ook goed. Geniet ervan, maar dat gaat vast goedkomen:)
Ben ook op zoek naar een rectangular. Twijfel nog tussen deze, een Oris of een Lip….
Die van mij is in 2 maten, dit is de grootste, de andere is 3mm kleiner. In mijn optiek is dit de mooiste tank op dit prijsniveau.
Gefeliciteerd Pieter. Mooie aanwinst. Hoeveel stukken telt de Longines collectie nu?
Stuk of tien nu.
Impressive, maar begrijpelijk. Prijs - kwaliteit is bij Longines
Wat me wel opvalt is dat de korting in Nederland op Longines steeds lastiger wordt. In Duitsland is het makkelijker. Mijn laatste 4 komen van dezelfde juwelier, netjes met de post.
Ze heeft me wel gewaarschuwd dat ze anders omgaat met een horloge als ik doe. Vandaar dat de cartier voor haar on hold staat. Eerst maar es kijken hoe dit gaat.
We komen ons melden als de spaarpot weer gevuld is
N/A gemaakt.